Weerstandje van 10 ohm en 9 watt.
Geen condensator nodig klinkt zo al best netjes.
Bedankt iedereen.
Er zijn 71 resultaten gevonden
- za 07 feb 2009, 14:09
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Weerstandje voor piezo
- Reacties: 10
- Weergaves: 2365
- vr 30 jan 2009, 13:32
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Weerstandje voor piezo
- Reacties: 10
- Weergaves: 2365
- wo 28 jan 2009, 15:34
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Weerstandje voor piezo
- Reacties: 10
- Weergaves: 2365
- wo 28 jan 2009, 10:33
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Weerstandje voor piezo
- Reacties: 10
- Weergaves: 2365
Weerstandje voor piezo
Hallo, Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest plaatsen dus daarom maar hier. Ik heb een aantal piezo tweeters aangeschaft die ik samen met een driver ga aansluiten. Ik weet alleen nog niet hoeveel ohm de weerstand moet zijn die ik voor mijn piezo's zet. Ik wilde het als bijgevoegd schema doen...
- ma 20 okt 2008, 8:21
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Op hoeveel Hz moet ik een RCF tw50c filteren
- Reacties: 0
- Weergaves: 649
Op hoeveel Hz moet ik een RCF tw50c filteren
Hallo, Ik heb 2 RCF tw50c drivers op de kop kunnen tikken voor weinig, maar zou niet weten op hoeveel Hz ik ze moet filteren. En hoeveel watt kan ik er door heen sturen. http://img399.imageshack.us/img399/550/f47c1fz9.jpg http://img372.imageshack.us/img372/2380/ef4b1ob9.jpg http://img367.imageshack....
- di 14 okt 2008, 9:31
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Speaker sluit niet lucht dicht af.
- Reacties: 7
- Weergaves: 862
- di 14 okt 2008, 9:17
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Speaker sluit niet lucht dicht af.
- Reacties: 7
- Weergaves: 862
- di 14 okt 2008, 9:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Speaker sluit niet lucht dicht af.
- Reacties: 7
- Weergaves: 862
Speaker sluit niet lucht dicht af.
Hallo, Ik heb 15inch speakers op mijn 2de paar glijbaantjes gedaan maar nu heb ik het probleem dat ik onderaan de speaker lucht tussen de speaker en de kast door voel komen. Alles zit vast met slagmoeren en bouten. Weet er iemand iets hoe ik de speaker zo kan krijgen dat er geen lucht meer langs kan...
- ma 08 sep 2008, 17:47
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
- Reacties: 14
- Weergaves: 3858
- ma 08 sep 2008, 14:27
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
- Reacties: 14
- Weergaves: 3858
- do 04 sep 2008, 13:41
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
- Reacties: 14
- Weergaves: 3858
- do 04 sep 2008, 12:29
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
- Reacties: 14
- Weergaves: 3858
Ik wilde ze inderdaad boven op de glijbaantjes zetten. Mijn crossover is een cx2310 ik was van plan om 3 weg mono te draaien de glijbaantjes zet ik op de sub uitgang deze kasten wilde ik op de low zetten en dan moet ik nog midden en hoog. @pompebled Dat ik weet ik nog allemaal niet ik was een beetje...
- zo 31 aug 2008, 14:00
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
- Reacties: 14
- Weergaves: 3858
- zo 31 aug 2008, 12:46
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
- Reacties: 14
- Weergaves: 3858
Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?
Zoals de titel al zegt: Waar kan ik bouwtekeningen vinden van dit model kast?

Het maakt niet uit of het een beetje afwijkt van het plaatje. 12 of 15 inch maakt ook niet uit.
Alvast bedankt.

Het maakt niet uit of het een beetje afwijkt van het plaatje. 12 of 15 inch maakt ook niet uit.
Alvast bedankt.
- vr 29 feb 2008, 11:33
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: hoe kan je een speaker 2 keer zo hard laten klinken?
- Reacties: 133
- Weergaves: 13121
- do 21 feb 2008, 20:20
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- do 21 feb 2008, 16:56
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- do 21 feb 2008, 13:13
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- do 21 feb 2008, 12:22
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- do 21 feb 2008, 11:13
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
Aah oke, maar wat zijn een beetje betaalbare 12" speakers? deze?
- wo 20 feb 2008, 20:06
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- di 19 feb 2008, 14:45
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- di 19 feb 2008, 14:39
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
- ma 11 feb 2008, 18:11
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
De hoorn komt er nog in maar heb hier geen betonplex omdat er nogal wat druk op de gebogen tri-plex plaatjes komt.
maar met bijv zo'n speaker vanaf 100 a 150 Hz tot aan de 2000Hz?
maar met bijv zo'n speaker vanaf 100 a 150 Hz tot aan de 2000Hz?
- ma 11 feb 2008, 17:01
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Kastje voor midden en hoog.
- Reacties: 32
- Weergaves: 4085
De glijbaantjes gaat nu tot de 200Hz en vanaf 800Hz begint de middentoner de tonen daar tussen in worden nu weer gegeven door een 3 weg huis tuin en keuken speakertje. Maar nu wat fotos van het kastje. http://img178.imageshack.us/img178/3171/cimg1637rx8.jpg http://img201.imageshack.us/img201/2316/ci...
