Kastje voor midden en hoog.
Moderator: Beheerdersteam
- kevincejanssen
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 14 nov 2007, 21:05
- Locatie: Sprang-Capelle
- kevincejanssen
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 14 nov 2007, 21:05
- Locatie: Sprang-Capelle
- kevincejanssen
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 14 nov 2007, 21:05
- Locatie: Sprang-Capelle
- kevincejanssen
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 14 nov 2007, 21:05
- Locatie: Sprang-Capelle
Ziet er goed uit Kevince !
Enkel het zaagplan, daar kom je niet mee uit de voeten als je een zaagtafel gebruikt.
Met een decoupeerzaag kom je wel een heel eind
.
Probeer zoveel mogelijk panelen met dezelfde breedte achterelkaar te plakken.
Is erg makelijk voor de zager, als je het bij een DIY zaak laat zagen.
Enkel het zaagplan, daar kom je niet mee uit de voeten als je een zaagtafel gebruikt.
Met een decoupeerzaag kom je wel een heel eind
Probeer zoveel mogelijk panelen met dezelfde breedte achterelkaar te plakken.
Is erg makelijk voor de zager, als je het bij een DIY zaak laat zagen.
