Er zijn 42 resultaten gevonden

door jeewee
vr 22 apr 2005, 20:24
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
Reacties: 144
Weergaves: 32432

Sietse,


Mee eens v.w.b. de lancetta's. Gehangen aan mijn vanmiddag aangeschafte buizenversterker komen ze toch een beetje tekort qua rendement...Hard op zoek dus naar een breedbander met hr....(dan toch het beest gaan bouwen....?)


jeewee
door jeewee
vr 22 apr 2005, 20:14
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Welk ontwerp wil jij op DDIY2005 zien?
Reacties: 106
Weergaves: 20076

Leuk idee zo'n wedstrijd.. Doet me denken aan de "Wettkampf" die Visaton eens organiseerde en waar Dr. Buschi als glansrijk "Gewinner" uit de bus kwam met zijn Buschhorns(die ik weer op mijn beurt vorige week heb gebouwd voor mijn pa..).


jeewee
door jeewee
vr 15 apr 2005, 20:16
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Zelf een speaker maken ?
Reacties: 6
Weergaves: 2442

Zelf een speaker maken......ben al happy als het gelijmde Mdf redelijk aansluit.....
Dus jeewee zie je voorlopig nog niet figuurzagen en papiermachee "kleien".
door jeewee
ma 28 feb 2005, 20:49
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Welk ontwerp wil jij op DDIY2005 zien?
Reacties: 106
Weergaves: 20076

Als ik ga(moet nog even kijken of ik kan) dan gooi ik de Lancetta's achterin. Wellicht neemt iemand een leuke buizenversterker mee waar ze het goed op doen..

jeewee
door jeewee
ma 28 feb 2005, 16:44
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Tangband : welke vinden we leuk
Reacties: 27
Weergaves: 5806

Henk Jan, Ik denk dat er zeker een markt moet zijn voor deze kwalitatief goede en goedkope speakers. Ik heb zelf de Lancetta's gebouwd en heb in mijn kennissenkring meerdere geinteresseerden. Ik zelf wil nog een keer iets bouwen met de W6-1139SC(ben benieuwd naar deze vrindelijk geprijsde woofer, ie...
door jeewee
zo 13 feb 2005, 18:29
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: CC46 Lancetta
Reacties: 39
Weergaves: 9050

kijken of ik dan de eerste ben die er een paartje van gaat bestellen... :)
door jeewee
zo 13 feb 2005, 14:57
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: CC46 Lancetta
Reacties: 39
Weergaves: 9050

zijn toch vrij eenvoudig bij onze oosterburen te bestellen... in Nederland ken ik nog geen adres.
door jeewee
ma 07 feb 2005, 21:03
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: zelfbouwbeurs?
Reacties: 24
Weergaves: 4228

met mijn "wederom" doelde ik op het feit dat ik enkele weken geleden ook al de Lancetta's achterin heb gegooid om ze aan mede forummers te laten horen.. Dit zou voor mij de eerste keer in Zutphen worden Ik wilde alleen aangeven dat mijn Lancetta's nu niet echt een concertzaal kunnen vullen...
door jeewee
vr 28 jan 2005, 10:22
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: zelfbouwbeurs?
Reacties: 24
Weergaves: 4228

Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum :)

Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is..... :?


Groet,

jeewee
door jeewee
do 20 jan 2005, 15:43
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Elesgoflex, Flexibel laminaat
Reacties: 31
Weergaves: 9835

Ik heb staaltjes in de DIY zaak gezien maar vond het een beetje een " plastic-look" hebben.....Op zich wel goedkoper dan een goede lakklus..Als het ook snel af moet dan is het wellicht ideaal..

groet,

jeewee
door jeewee
do 20 jan 2005, 11:14
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: suggestie kit
Reacties: 10
Weergaves: 2113

Wat dacht je van de "daar is 'ie weer" Lancetta's.

zie mijn www voor een indruk.

jeewee
door jeewee
wo 19 jan 2005, 15:43
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
Reacties: 144
Weergaves: 32432

Deze van Stonehenge (4 ?) van Harfields End ?[/quote]

Klopt, mijn muziek is het niet maar 't klinkt als een klok
door jeewee
di 18 jan 2005, 23:43
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Bert heeft deze klassebak ook aan zijn Lancetta's gehangen...hij mist niks..... Wel denk ik dat mijn woonkamer uberhaupt wat aan de (te?)grote kant is voor de Lancen....ach ja weer een reden voor het volgende project(tweeweg met actieve sub en de Tangbandjes voor het midhoog?).

jeewee
door jeewee
di 18 jan 2005, 23:06
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
Reacties: 144
Weergaves: 32432

heb onze mede forumleden ook gevraagd of ze weten waarom er zoveel Noorderlingen/Friezen op dit zelfbouwforum zitten.....


Antwoord: Friezen zijn nu eenmaal eigenwijs en denken daarom dat ze het beter zelf kunnen bouwen........ :roll:


Zijn wij dan allen niet een betje Friezen hier :wink: ?
door jeewee
di 18 jan 2005, 23:03
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

De 3.5 watt single Ended Jama/Aurexx versterker......Een pareltje voor breedbanders, Weidok!
door jeewee
di 18 jan 2005, 21:41
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
Reacties: 144
Weergaves: 32432

Weliswaar een late reactie maar goed : ik kan terugkijken op een geslaagde zaterdag(zoiets moest vaker voorkomen!). Gezellige ontvangst en v.w.b. de luisterindrukken kan ik niet anders zeggen dan dat ik me volledig aan kan sluiten bij de "recensie" van Bert. Goed om ook weer eens wat ander...
door jeewee
di 18 jan 2005, 21:29
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Lijkt me in mijn geval een wijs besluit..Ik laat jullie weten wat er uitkomt. Heb wel een buizenversterker op het oog dus de reparatie moet echt niet te hoog uitvallen.....dan is de keus snel gemaakt :lol:


jeewee
door jeewee
di 18 jan 2005, 20:47
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Beste Rho, Ik twijfel toch en wel aan mijn electronisch inzicht.....heb de laatste dagen visioenen gehad van binnenbrandjes, heftige schokken en een compleet gemuteerde jeewee :oops: compleet met gebakerd gelaat en haren rech op het hoofdje.... Weet niet of ik dit alles wel moet doen..wat ik wel wee...
door jeewee
ma 17 jan 2005, 11:29
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Het is/was ook mijn bedoeling om de lokale r/tv reparateur te bezoeken. Het lijkt me echter leuk als het zo lukt.

De Nederlandse importeur importeert pas vanaf 2001 en kon me derhalve geen schema leveren. Ik zal 'ns de Engelse baas mailen..

groet,

jeewee
door jeewee
zo 16 jan 2005, 22:04
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Ik ben geroerd door alle hulpvaardigheid.... :oops: :wink: Ik houd me zeker aanbevolen voor een dergelijke sessie(heb ADSL en msn).. Ik ga een multimeter lenen(bert heeft er een dacht ik) en zal me z.s.m. bij een van jullie melden voor de "online operatie".. Als dit echt gaat lukken heb ik...
door jeewee
zo 16 jan 2005, 21:10
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: draadje aan min pool solderen
Reacties: 9
Weergaves: 1760

draadje aan je wc deur? :lol:
door jeewee
zo 16 jan 2005, 20:48
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Ro, Die meter ga ik in ieder geval regelen....maar let op: jeewee aan de electronica is alsof je verlangt van een analfabeet dat hij een bladzijde of tien uit een werk van Goethe voordraagt.....m.a.w. dit kan wel eens een niet eenvoudige opgaaf worden.. Wel beschouw ik mezelf als een snelle leerling...
door jeewee
zo 16 jan 2005, 17:00
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

[quote="Rudy"]Zoals ik zie, is ie vrij standaard opgebouwd. 1 geluk heb je al, de eindtorren zijn "makkellijk" verkrijgbaar. ( zoals ik lees 2SC2922,2SA1216, kan je dit bevestigen ) Rudy, Dank voor je reactie. Ik kan alleen maar bevestigen dat de eindtorren die nrs. hebben, voor ...
door jeewee
zo 16 jan 2005, 15:13
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Rho en alle anderen, Ik heb de foto's even op een site gezet : http://home.12move.nl/akkers Even klikken op Cambidge A en dan kun je de foto's bekijken en evt downloaden. Ik heb in de tekst aangegeven welke zekering er telkens uit knalt... Ben benieuwd : naar de reparatie dienst brengen kan altijd n...
door jeewee
zo 16 jan 2005, 11:23
Forum: Versterkers
Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
Reacties: 30
Weergaves: 5668

Rho, Ik ga een poging doen : ik heb nergens een schema kunnen vinden. Ook de huidige importeur van Cambridge Audio kon me niet helpen. Gaan we hier de eerste online reparatie meemaken? Wat ik kan is in ieder geval duidelijke foto's maken van het binnenwerk en deze op een site zetten...(volgt dus bin...