Sietse,
Mee eens v.w.b. de lancetta's. Gehangen aan mijn vanmiddag aangeschafte buizenversterker komen ze toch een beetje tekort qua rendement...Hard op zoek dus naar een breedbander met hr....(dan toch het beest gaan bouwen....?)
jeewee
Er zijn 42 resultaten gevonden
- vr 22 apr 2005, 20:24
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
- Reacties: 144
- Weergaves: 32432
- vr 22 apr 2005, 20:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Welk ontwerp wil jij op DDIY2005 zien?
- Reacties: 106
- Weergaves: 20076
- vr 15 apr 2005, 20:16
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Zelf een speaker maken ?
- Reacties: 6
- Weergaves: 2442
- ma 28 feb 2005, 20:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Welk ontwerp wil jij op DDIY2005 zien?
- Reacties: 106
- Weergaves: 20076
- ma 28 feb 2005, 16:44
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Tangband : welke vinden we leuk
- Reacties: 27
- Weergaves: 5806
Henk Jan, Ik denk dat er zeker een markt moet zijn voor deze kwalitatief goede en goedkope speakers. Ik heb zelf de Lancetta's gebouwd en heb in mijn kennissenkring meerdere geinteresseerden. Ik zelf wil nog een keer iets bouwen met de W6-1139SC(ben benieuwd naar deze vrindelijk geprijsde woofer, ie...
- zo 13 feb 2005, 18:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: CC46 Lancetta
- Reacties: 39
- Weergaves: 9050
- zo 13 feb 2005, 14:57
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: CC46 Lancetta
- Reacties: 39
- Weergaves: 9050
- ma 07 feb 2005, 21:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouwbeurs?
- Reacties: 24
- Weergaves: 4228
- vr 28 jan 2005, 10:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouwbeurs?
- Reacties: 24
- Weergaves: 4228
- do 20 jan 2005, 15:43
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Elesgoflex, Flexibel laminaat
- Reacties: 31
- Weergaves: 9835
- do 20 jan 2005, 11:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: suggestie kit
- Reacties: 10
- Weergaves: 2113
- wo 19 jan 2005, 15:43
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
- Reacties: 144
- Weergaves: 32432
- di 18 jan 2005, 23:43
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
- di 18 jan 2005, 23:06
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
- Reacties: 144
- Weergaves: 32432
- di 18 jan 2005, 23:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
- di 18 jan 2005, 21:41
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: ML TL met Fostex FE 167 E
- Reacties: 144
- Weergaves: 32432
- di 18 jan 2005, 21:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
- di 18 jan 2005, 20:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
Beste Rho, Ik twijfel toch en wel aan mijn electronisch inzicht.....heb de laatste dagen visioenen gehad van binnenbrandjes, heftige schokken en een compleet gemuteerde jeewee :oops: compleet met gebakerd gelaat en haren rech op het hoofdje.... Weet niet of ik dit alles wel moet doen..wat ik wel wee...
- ma 17 jan 2005, 11:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
- zo 16 jan 2005, 22:04
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
- zo 16 jan 2005, 21:10
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: draadje aan min pool solderen
- Reacties: 9
- Weergaves: 1760
- zo 16 jan 2005, 20:48
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
Ro, Die meter ga ik in ieder geval regelen....maar let op: jeewee aan de electronica is alsof je verlangt van een analfabeet dat hij een bladzijde of tien uit een werk van Goethe voordraagt.....m.a.w. dit kan wel eens een niet eenvoudige opgaaf worden.. Wel beschouw ik mezelf als een snelle leerling...
- zo 16 jan 2005, 17:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
- zo 16 jan 2005, 15:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
Rho en alle anderen, Ik heb de foto's even op een site gezet : http://home.12move.nl/akkers Even klikken op Cambidge A en dan kun je de foto's bekijken en evt downloaden. Ik heb in de tekst aangegeven welke zekering er telkens uit knalt... Ben benieuwd : naar de reparatie dienst brengen kan altijd n...
- zo 16 jan 2005, 11:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?
- Reacties: 30
- Weergaves: 5668
Rho, Ik ga een poging doen : ik heb nergens een schema kunnen vinden. Ook de huidige importeur van Cambridge Audio kon me niet helpen. Gaan we hier de eerste online reparatie meemaken? Wat ik kan is in ieder geval duidelijke foto's maken van het binnenwerk en deze op een site zetten...(volgt dus bin...
