Draadje aan min pool solderen
Wie heeft hier ervaring mee ?
Om de korf op de 'massa' aan te sluiten? Er is wel een luidsprekerfabrikant die dat met een aparte aardedraad doet, maar wie weet ik zo niet.
De bewegende spreekspoel induceert wel wervelstromen in de poolkern en de poolplaat. Ik weet niet of die stromen nu op een of andere manier weer op een ongecontroleerde manier de versterker binnenkomen?
is een oude tweak ,sommige fabriekanten solderen het draadje aan de +.
soms word het wiel weer uitgevonden (de meeste verbeteringen zijn allemaal al uitgevonden in de jaren 40/50)
maar weidok ,als je toch dit gaat proberen houd dan je draadje buiten de kast ,en probeer hem dan ook eens aan je aarde aan te sluiten van je wcd.
soms word het wiel weer uitgevonden (de meeste verbeteringen zijn allemaal al uitgevonden in de jaren 40/50)
maar weidok ,als je toch dit gaat proberen houd dan je draadje buiten de kast ,en probeer hem dan ook eens aan je aarde aan te sluiten van je wcd.
dit laatste vond ik mooier.
Als ik mijn aarde aan mijn wcd moet aansluiten ?
Wat is 'WCD" ?
dit laatste vond ik mooier.
Als ik mijn aarde aan mijn wcd moet aansluiten ?
Wat is 'WCD" ?
wcd = wand contact doos
ik bedoelde je chassis aansluiten aan de aarde van je stopcontact.