geintergreerde versterker ombouwen naar voorversterker?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

jeewee
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door jeewee »

Lijkt me in mijn geval een wijs besluit..Ik laat jullie weten wat er uitkomt. Heb wel een buizenversterker op het oog dus de reparatie moet echt niet te hoog uitvallen.....dan is de keus snel gemaakt :lol:


jeewee
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

jeewee schreef:
Lijkt me in mijn geval een wijs besluit..Ik laat jullie weten wat er uitkomt. Heb wel een buizenversterker op het oog dus de reparatie moet echt niet te hoog uitvallen.....dan is de keus snel gemaakt :lol:


jeewee
Buizenversterker zelfbouw VERTEL VERTEL !! :D :D
jeewee
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door jeewee »

De 3.5 watt single Ended Jama/Aurexx versterker......Een pareltje voor breedbanders, Weidok!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

jeewee schreef:
De 3.5 watt single Ended Jama/Aurexx versterker......Een pareltje voor breedbanders, Weidok!
Zelfbouw ? 3,5 watt is weinig voor Lancetta's
voor de Fostex zou het wel kunnen denk ik
jeewee
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door jeewee »

Bert heeft deze klassebak ook aan zijn Lancetta's gehangen...hij mist niks..... Wel denk ik dat mijn woonkamer uberhaupt wat aan de (te?)grote kant is voor de Lancen....ach ja weer een reden voor het volgende project(tweeweg met actieve sub en de Tangbandjes voor het midhoog?).

jeewee
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

jeewee schreef:
Bert heeft deze klassebak ook aan zijn Lancetta's gehangen...hij mist niks..... Wel denk ik dat mijn woonkamer uberhaupt wat aan de (te?)grote kant is voor de Lancen....ach ja weer een reden voor het volgende project(tweeweg met actieve sub en de Tangbandjes voor het midhoog?).

jeewee
Is die klasbak als zelfbouw kit te koop ?
Waar ? Heb je een link?
Buizenbakken zijn vaak behoorlijk prijzig !!
Plaats reactie