Hallo,
Ik heb laatst iets gelezen op het net over een verloopstukje of kastje, die van je speakerinputs op je radio versterkerinputs kan maken. Weten jullie daar meer van? Hoe heet zoiets? en waar zou ik het kunnen krijgen?
Alvast bedankt.
Er zijn 8 resultaten gevonden
- zo 02 sep 2007, 9:45
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Speaker input naar versterker input.
- Reacties: 0
- Weergaves: 945
- vr 27 jul 2007, 16:12
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: DvD audio out
- Reacties: 6
- Weergaves: 1470
Sorry voor mn late reactie, ik koom net trug van vakantie. Nee geen cassette. Het is zon nieuwe hi-tech mp3 usb alles dr op en dr aan radio :wink: Heb laatst de fm-transmitter geprobeerd en dat viel helemaal niet tegen! Had liever een vaste inbouw gehad, maar dit voldoet op het moment ook. Bedankt a...
- do 12 jul 2007, 17:41
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: DvD audio out
- Reacties: 6
- Weergaves: 1470
- di 10 jul 2007, 21:15
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: DvD audio out
- Reacties: 6
- Weergaves: 1470
- za 07 jul 2007, 14:09
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: DvD audio out
- Reacties: 6
- Weergaves: 1470
DvD audio out
Ik heb in mijn peugeotje een autoradio, subwoofer, versterker (heel het rattenplan) ingebouwd. De speakers zitten gewoon aangesloten op mijn autoradio en de sub op mijn versterker. Nu heb ik een portable dvd speler te pakken kunnen krijgen. Deze heeft een aparte audio/video uitgang en interne boxjes...
- wo 20 jun 2007, 17:18
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Versterker vraag. (hulp)
- Reacties: 9
- Weergaves: 1581
- di 19 jun 2007, 23:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Versterker vraag. (hulp)
- Reacties: 9
- Weergaves: 1581
- di 19 jun 2007, 19:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Versterker vraag. (hulp)
- Reacties: 9
- Weergaves: 1581

