Hallo,
Ik heb laatst iets gelezen op het net over een verloopstukje of kastje, die van je speakerinputs op je radio versterkerinputs kan maken. Weten jullie daar meer van? Hoe heet zoiets? en waar zou ik het kunnen krijgen?
Alvast bedankt.
Speaker input naar versterker input.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
hansupeman
- Berichten: 8
- Lid geworden op: di 19 jun 2007, 17:39
