DvD audio out

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
hansupeman

DvD audio out

Bericht door hansupeman »

Ik heb in mijn peugeotje een autoradio, subwoofer, versterker (heel het rattenplan) ingebouwd. De speakers zitten gewoon aangesloten op mijn autoradio en de sub op mijn versterker. Nu heb ik een portable dvd speler te pakken kunnen krijgen. Deze heeft een aparte audio/video uitgang en interne boxjes (gare kraakdingetjes).

Is er een optie om mijn geluid van de DvD speler over mijn geluidsinstalatie af te laten spelen?

Bvd.
Paul

Bericht door Paul »

Dat hangt van je autoradio af, heeft die een aux in?
hansupeman

Neen, dat is precies het probleem... De radio is brandnieuw, maar het zit er niet op. Is dat dan de enige optie die er is?
mikekiwi
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

een klein FM-transmittertje op de uitgang van de dvd-speler aansluiten zou ook een optie kunnen zijn. Niet direct de meest ideale, maar wellicht wel praktisch?
hansupeman

Dat is niet dom! Heb ik er nog 1 van liggen... Maar weet uit ervaring dat de kwaliteit van het geluid niet overdonderend is.. (kraken e.d.)

Bedankt in ieder geval! Nog meer ideeen?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

heb je cassette in de radio? dan heb je van die adapters om de cassettespeler te gebruiken
hansupeman

Sorry voor mn late reactie, ik koom net trug van vakantie.

Nee geen cassette. Het is zon nieuwe hi-tech mp3 usb alles dr op en dr aan radio :wink:

Heb laatst de fm-transmitter geprobeerd en dat viel helemaal niet tegen! Had liever een vaste inbouw gehad, maar dit voldoet op het moment ook.

Bedankt allen!
Plaats reactie