Hij is dat gewoon hoor. Hij blijft daar best wel rustig onder, ookal gaat het volume af en toe op stevigShadow schreef:Je ziet die Stafford op de bank denken; 'tis gedaan met de rust'
Er zijn 127 resultaten gevonden
- wo 27 feb 2019, 13:51
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- di 26 feb 2019, 15:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Er is een kleine update in de showcase.
- za 23 feb 2019, 14:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Ik ben nu aan het luisteren. Geen tijd voor foto's. Het stelt zeker niet teleur in ieder geval.
- vr 22 feb 2019, 19:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Deze worden afgewerkt in blanke hoogglans vernis. Morgen ga ik het filter monteren en de speakers. Dus als het goed is savonds de eerste inspeel en luister sessie.
- do 21 feb 2019, 18:36
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Op het ontwerp van Tony zijn ze ook niet verzonken. Daarbij kan ik met mijn cirkel geleider niet zo een kleine gaten maken. Enkel de woofer heb ik met de cirkel geleider uitgefreesd. Het is trouwens ook de bedoeling dat de zelfbouw er vanaf straalt
.
- do 21 feb 2019, 15:10
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Heel mooi hoe je 3D printen gebruikt hebt hier! Complimenten. Perfect als freesmal. Dagje printen en enkele € later heb je gewoon een perfecte mal die perfect passend freeswerk afleverd. Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan. Natuurlijk met een CNC kan het nog makkelijker maar die heb ik n...
- do 21 feb 2019, 13:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Ik besef me net dat er niet gereageerd kan worden in een Showcase. Daarom dit reactietopic.
Showcase
Showcase
- do 21 feb 2019, 12:35
- Forum: Luidspreker Showcases
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony)
- Reacties: 1
- Weergaves: 2108
Twenty five kit (Designed by Tony)
Het is al zeer lang geleden dat ik nog eens op dit forum gepost heb. Eerst even het verhaal. Een vriend van me hoorde een tijdje geleden mijn zelfbouw speakers van (2008) http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=5496&hilit=bifrost+als+vloerstaander :shock: En daarna begon het natuu...
- ma 02 aug 2010, 19:12
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Seas bifrost (als vloerstaander)
- Reacties: 82
- Weergaves: 13146
Re: Seas bifrost (als vloerstaander)
Beetje stof afblazen van mijn topic...
Simon wees mij op het volgende==>
Ik krijg blijkbaar een beetje erkenning van ons goed vriend Troels.
Ik vind het wel een leuk compliment al is het wel geen CNO.
http://www.troelsgravesen.dk/CNO_unknown.htm
Simon wees mij op het volgende==>
Ik krijg blijkbaar een beetje erkenning van ons goed vriend Troels.
Ik vind het wel een leuk compliment al is het wel geen CNO.
http://www.troelsgravesen.dk/CNO_unknown.htm
- do 10 dec 2009, 8:00
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Reckhorn subwoofer versterker
- Reacties: 69
- Weergaves: 13462
Re: Reckhorn subwoofer versterker
Hoi Roland, Ik bedoel hetzelfde als jou hoor. Speakerkabel aansluiting. Maar nevermind mijn sub-plannen zijn voorlopig uitgesteld door een andere investering. Maar ooit ga ik dat subje toch recycleren hoor. :) Hoi Tim, High level in bedoel ik mee speakerkabel aansluiting. Bedoel jij rca / cinch? Mor...
- vr 27 nov 2009, 8:22
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Reckhorn subwoofer versterker
- Reacties: 69
- Weergaves: 13462
Re: Reckhorn subwoofer versterker
Verbeteringen aan de A403: 1. SAT OUT curve is more flat 2. HIGH CUT 40-300 (starts to decrease 35 Hz) 2. SAT OUT 50-300 (starts to decrease 45 Hz) De A1000 gaat 209,- euro kosten er zit alleen een highcut op. Voor meer functies voeg je een S1 toe. Ik ben dr optisch niet zo stuk van. Mooie zwarte 1...
- do 26 nov 2009, 11:00
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Reckhorn subwoofer versterker
- Reacties: 69
- Weergaves: 13462
Re: Reckhorn subwoofer versterker
En wat zijn de upgrades/aanpassingen aan de nieuwe versie?
- do 30 apr 2009, 11:06
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: W8-740P anders-dan-ander.......
- Reacties: 47
- Weergaves: 5765
Ik heb ook goede ervaring met motip filler op de kopse kanten. Wel verschillende lagen aanbrengen en tussenin schuren. Eventueel nog verder afwerken met spuitplamuur . Hiermee zou je ook strakke resultaten moeten krijgen. Je mag alleen niet verlegen zijn om een extra laagje aan te brengen als het no...
- zo 22 mar 2009, 10:57
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Poolklemmen
- Reacties: 7
- Weergaves: 926
Hier is er keuze genoeg denk ik.
- za 24 jan 2009, 9:05
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Seas bifrost (als vloerstaander)
- Reacties: 82
- Weergaves: 13146
- vr 23 jan 2009, 7:38
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Seas bifrost (als vloerstaander)
- Reacties: 82
- Weergaves: 13146
- do 22 jan 2009, 8:45
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Seas bifrost (als vloerstaander)
- Reacties: 82
- Weergaves: 13146
- di 20 jan 2009, 10:43
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Seas bifrost (als vloerstaander)
- Reacties: 82
- Weergaves: 13146
Even mijn oude topic opvissen... Ik moet de speakers nog eens opnieuw in de lak zetten omdat dit de vorige keer toch niet 100% naar mijn zin gelukt is. Nu ben ik sinds het afgelopen weekend met mijn vriendin hierover aant discusieren geweest. Zij wil ze gifgroen, wat denken jullie er van? Ik vind he...
- vr 09 jan 2009, 9:40
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Ervaringen bovenfrees merken/typen
- Reacties: 80
- Weergaves: 16051
Interficior je hebt gelijk. Maar het is toch een pak aangenamer werken met festool hoor. Het zijn de kleine doordachte en handige dingen die zulk gereedschap goed maakt. En het is niet alleen dat. Ik had hiervoor een 1500watt budget frees en nu een 1010watt festool. De motor is toch een heel pak deg...
- vr 28 nov 2008, 15:41
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar online freesjes kopen?
- Reacties: 10
- Weergaves: 1264
ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde Daarom dat ik dus zei dat de prijzen eerlijk zijn. :) Lijkt me dat voor de gewone hobby-ist deze frezen zeer geschikt zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er...
- vr 28 nov 2008, 14:42
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Waar online freesjes kopen?
- Reacties: 10
- Weergaves: 1264
defrezenshop.nl
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.
(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.
(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
- vr 28 nov 2008, 11:00
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Frezen.....
- Reacties: 307
- Weergaves: 86411
Moest het iemand interesseren... cirkelmallen e.d.Vandaag toevallig bij uitgekomen.
- wo 26 nov 2008, 18:06
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Mijn eerste meting...
- Reacties: 42
- Weergaves: 5657
Bart je hebt helemaal gelijk. Blijkbaar zit er toch wel redelijk wat afwijking op mijn 'referentieweerstandjes' en ik had deze nog niet doorgemeten met een multimeter. Na een kleine aanpassing zijn mijn metingen nu correct. Als ik de speaker connectoren van het boxje kortsluit blijf ik 0.6ohm meten ...
- wo 26 nov 2008, 13:29
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Mijn eerste meting...
- Reacties: 42
- Weergaves: 5657
- wo 26 nov 2008, 9:55
- Forum: Meten....
- Onderwerp: Mijn eerste meting...
- Reacties: 42
- Weergaves: 5657
Dat werkt niet. Dat heb ik gisteren geprobeerd. Door de referentieweerstandswaarde aan te passen en een weerstand van 1ohm te meten. Ik moest de referentieweerstand sterk verkleinen (bijna halveren dacht ik) om terug op 1 ohm te komen. En dan klopt het plaatje bij grotere weerstanden totaal niet mee...
