Waar online freesjes kopen?

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
rho

Waar online freesjes kopen?

Bericht door rho »

Weet iemand een goeie webshop in België of Nederland om freesjes te kopen voor in de bovenfrees?
SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Bericht door SpikyTim »

defrezenshop.nl
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.

(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde
Rademakers

Bericht door Rademakers »

SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Bericht door SpikyTim »

Henkjan schreef:
ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde
Daarom dat ik dus zei dat de prijzen eerlijk zijn. :)
Lijkt me dat voor de gewone hobby-ist deze frezen zeer geschikt zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die een minimum prijs van 30€ per frees over hebben. Tenzij ze echt veel frezen natuurlijk.
CarloPJB

Bericht door CarloPJB »

Als je `n bepaalde maat echt veel gaat gebruiken zou ik toch voor `n duurdere gaan.Deze blijven toch aanmerkelijk langer scherp.
rho

Bericht door rho »

SpikyTim schreef:
defrezenshop.nl
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.

(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
Ik heb ook enkele jaren in Meeuwen gewoond. Mijn vriendin is van Meeuwen.
Ja, het kan hoogstens enkele minuten schelen kwa verzending he. :lol:
rho

Bericht door rho »

Henkjan schreef:
Net wat ik zoek dus. :lol:
Ze worden niet zo heel erg intensief gebruikt maar ze moeten wel nauwkeurig frezen. Geen gehakkel en frezen die na 20cm al bot zijn.

EDIT: de keuze is wel heel erg beperkt vind ik. :(
Laatst gewijzigd door rho op vr 28 nov 2008, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
rho

Bericht door rho »

Ik heb hier freesjes liggen van meer dan €50/st hoor. Die zijn ruim goed genoeg voor mij.
richard

Bericht door richard »

CarloPJB schreef:
Als je `n bepaalde maat echt veel gaat gebruiken zou ik toch voor `n duurdere gaan.Deze blijven toch aanmerkelijk langer scherp.
In MDF gaan ook de beste freesjes snel naar hun eind. De lijm in het materiaal is blijkbaar funest,
rho

Bericht door rho »

richard schreef:
CarloPJB schreef:
In MDF gaan ook de beste freesjes snel naar hun eind. De lijm in het materiaal is blijkbaar funest,
Als je vergelijkt met frezen in vol hout misschien wel ja, maar als je vergelijkt met frezen in MDF met een zeer goedkoop freesje, blijven de wat duurdere toch langer scherp.
Plaats reactie