Ik krijg regelmatig een melding, waar een plaatje had moeten staan in de trant van: "je hebt niet de vereiste permissies om de bijlagen te bekijken" o.i.d. Als ik dan inlog dan komen ze wel tevoorschijn.
Dit is eigenlijk binnen alle topics, maar niet altijd en overal, maar vooral in de "Te Koop" topic.
Is dit een bewuste keuze (of gaat er bij mij iets fout) ? Het lijkt me niet handig als dat zo is, want dan zou iemand van buiten af zonder een account deze foto's nooit te zien krijgen.
Permissies
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Permissies
dat is een bewuste keuze.
de elite van de zelfbouw, de leden van zba dus, mogen immers wat meer dan gewone stervelingen

de elite van de zelfbouw, de leden van zba dus, mogen immers wat meer dan gewone stervelingen
Re: Permissies
Is dat wel zo verstandig? Ik kan me voorstellen dat we er met zijn allen belang bij hebben dat er zoveel mogelijk mensen besmet rakendat is een bewuste keuze.
de elite van de zelfbouw, de leden van zba dus, mogen immers wat meer dan gewone stervelingen![]()
met het zelfbouwvirus, het ontbreken van afbeeldingen werkt dan niet echt stimulerend lijkt me..
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Permissies
Wees gerust: dat geldt enkel voor bijzaken*.
Aan die instellingen is sinds jaar en dag niets meer veranderd.
* dat is uiteindelijk toch waar het marktplaatsgedeelte onder valt
* dat is uiteindelijk toch waar het marktplaatsgedeelte onder valt
