Permissies

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Permissies

Bericht door MichaelB »

Ik krijg regelmatig een melding, waar een plaatje had moeten staan in de trant van: "je hebt niet de vereiste permissies om de bijlagen te bekijken" o.i.d. Als ik dan inlog dan komen ze wel tevoorschijn.

Dit is eigenlijk binnen alle topics, maar niet altijd en overal, maar vooral in de "Te Koop" topic.

Is dit een bewuste keuze (of gaat er bij mij iets fout) ? Het lijkt me niet handig als dat zo is, want dan zou iemand van buiten af zonder een account deze foto's nooit te zien krijgen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Permissies

Bericht door Henkjan »

dat is een bewuste keuze.

de elite van de zelfbouw, de leden van zba dus, mogen immers wat meer dan gewone stervelingen ;) :mrgreen:
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Permissies

Bericht door MichaelB »

Hehehe, mooie omschrijving :)

Dan berust ik mij daar in 8)
mipo
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam

Re: Permissies

Bericht door mipo »

dat is een bewuste keuze.

de elite van de zelfbouw, de leden van zba dus, mogen immers wat meer dan gewone stervelingen ;) :mrgreen:
Is dat wel zo verstandig? Ik kan me voorstellen dat we er met zijn allen belang bij hebben dat er zoveel mogelijk mensen besmet raken
met het zelfbouwvirus, het ontbreken van afbeeldingen werkt dan niet echt stimulerend lijkt me..
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Permissies

Bericht door Marp »

Wees gerust: dat geldt enkel voor bijzaken*. ;) Aan die instellingen is sinds jaar en dag niets meer veranderd.

* dat is uiteindelijk toch waar het marktplaatsgedeelte onder valt
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”