fuzz face distortion pedaal voor gitaar

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

fuzz face distortion pedaal voor gitaar

Bericht door sevenup »

Ik heb een leuk distortion pedaaltje gemaakt voor mijn gitaar. Het gaat om de zogenaamde "Fuzz Face". Een simpel schema met goed geluid. Hieronder wat fotos van het pedaaltje en het schema.
Bijlagen
fuzz_face_pnp.jpg
DSCF2417.JPG
DSCF2418.JPG
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Leuk, ziet er hip uit 8)

Hoe heb je die letters gedaan?
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

b_force schreef:
Leuk, ziet er hip uit 8)

Hoe heb je die letters gedaan?
Bij de Zeeman hebben ze vellen met plakletters voor 1 euro. Leuk lettertype met glitters :)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

super!

8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

Dat ziet er heel mooi uit, die afwerking. vind dat van die letters wel grappig.
Ben je alleen niet bang dat hij omkukelt om dat de schakelaar zo dicht bij de rand zit?
Ik ben ook nog van plan om wat dingen na te bouwen, Een Rat, een Tubedriver en een MXR dynacomp. ligt al jaren te wachten.. :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Apparition
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 11:22
Locatie: Oudemolen

Bericht door Apparition »

ray5150 schreef:
Dat ziet er heel mooi uit, die afwerking. vind dat van die letters wel grappig.
Ben je alleen niet bang dat hij omkukelt om dat de schakelaar zo dicht bij de rand zit?
Ik ben ook nog van plan om wat dingen na te bouwen, Een Rat, een Tubedriver en een MXR dynacomp. ligt al jaren te wachten.. :cry: :cry:
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

Apparition schreef:
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.
Die truuk ken ik wel, maar hoe kan ik weten of hij een board heeft?
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

ray5150 schreef:
Apparition schreef:
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.
Die truuk ken ik wel, maar hoe kan ik weten of hij een board heeft?
Haha, ik heb geen board. Ik heb er geen last van dat hij kantelt bij intrappen van de schakelaar. Gaat wel goed.

Geluid is best leuk. Met de fuzz potmeter naar links is er iets distortion met een donkerder geluid. Hoe verder naar rechts hoe meer overdrive en ook wordt hete geluid scheller/feller. Leuk voor solowerk.
Gesloten