fuzz face distortion pedaal voor gitaar
Moderator: Beheerdersteam
fuzz face distortion pedaal voor gitaar
Ik heb een leuk distortion pedaaltje gemaakt voor mijn gitaar. Het gaat om de zogenaamde "Fuzz Face". Een simpel schema met goed geluid. Hieronder wat fotos van het pedaaltje en het schema.
- Apparition
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.ray5150 schreef:Dat ziet er heel mooi uit, die afwerking. vind dat van die letters wel grappig.
Ben je alleen niet bang dat hij omkukelt om dat de schakelaar zo dicht bij de rand zit?
Ik ben ook nog van plan om wat dingen na te bouwen, Een Rat, een Tubedriver en een MXR dynacomp. ligt al jaren te wachten..![]()
Haha, ik heb geen board. Ik heb er geen last van dat hij kantelt bij intrappen van de schakelaar. Gaat wel goed.ray5150 schreef:Die truuk ken ik wel, maar hoe kan ik weten of hij een board heeft?Apparition schreef:Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.
Geluid is best leuk. Met de fuzz potmeter naar links is er iets distortion met een donkerder geluid. Hoe verder naar rechts hoe meer overdrive en ook wordt hete geluid scheller/feller. Leuk voor solowerk.