De laatste dagen is de forumserver af en toe niet te bereiken, reageert gewoon niet. Zowel thuis als vandaag op mijn werk. Hebben meer mensen dat gemerkt?
Yup, gebeurt mij ook wel eens.
Meestal start ik met forum.zelfbouwaudio.nl en als dat niet lukt wil het (vreemd genoeg) wel werken als ik via www.zelfbouwaudio.nl het forum benader.
Helaas heb ik het ook gemerkt. Deze site is gehost bij Uwhost.net waar ik zelf al 3 sites heb lopen. Het gekke is dat die drie wel in de lucht waren toen deze er niet was...strange..misschien andere server.
Zojuist was het een paar minuten. Heb het vandaag eens bijgehouden maar het was wel heel erg vaak. Soms idd een paar seconden, soms wel 5 minuten. Hoogst irritant.
Lijkt een beetje op een te krappe server die het niet bij kan sloffen.
Waarschijnlijk is het iedereen wel opgevallen dat er de laatste veel problemen zijn met de bereikbaarheid van de website en het forum. Na contact met onze host blijkt dat er moeilijkheden zijn met de server en dat ze ermee bezig zijn. Tot de boel gemaakt is kunnen we helaas weinig doen..
Tevens verzaakt de server soms emailtjes te versturen voor het activeren van een nieuw account. Wanneer je geen email hebt ontvangen na registratie, stuur dan even een bericht naar Henkjan of mij. Wij kunnen dan handmatig het account activeren.
Excuses voor het ongemak.
zelfbouwaudio.nl
Omdat we in forum mededelingen niet kunnen reageren dus maar hier
Gezien deze problemen, die al een tijdje duren, hoop ik wel dat jullie dagelijks back-ups van het forum en de front page maken
Zou zonde zijn als het dadelijk helemaal zoek is. Zal niet het eerste forum zijn waarbij dat gebeurt.