Wacky server?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Wacky server?

Bericht door Pjotr »

De laatste dagen is de forumserver af en toe niet te bereiken, reageert gewoon niet. Zowel thuis als vandaag op mijn werk. Hebben meer mensen dat gemerkt?

:shock:
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Klopt, ik heb het ook wel eens gemerkt.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Yup, gebeurt mij ook wel eens.
Meestal start ik met forum.zelfbouwaudio.nl en als dat niet lukt wil het (vreemd genoeg) wel werken als ik via www.zelfbouwaudio.nl het forum benader.
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Klopt, ik heb het ook al meerdere malen gemerkt... :(

Ik zal eens een emailtje sturen naar de host...
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Helaas heb ik het ook gemerkt. Deze site is gehost bij Uwhost.net waar ik zelf al 3 sites heb lopen. Het gekke is dat die drie wel in de lucht waren toen deze er niet was...strange..misschien andere server.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ook gemerkt, maar dat was nooit lang, soms al na een par seconden alles weer OK
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Hmm... Henkjan,

Zojuist was het een paar minuten. Heb het vandaag eens bijgehouden maar het was wel heel erg vaak. Soms idd een paar seconden, soms wel 5 minuten. Hoogst irritant.

Lijkt een beetje op een te krappe server die het niet bij kan sloffen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Mededeling: Problemen Server

Bericht door Pjotr »

Waarschijnlijk is het iedereen wel opgevallen dat er de laatste veel problemen zijn met de bereikbaarheid van de website en het forum. Na contact met onze host blijkt dat er moeilijkheden zijn met de server en dat ze ermee bezig zijn. Tot de boel gemaakt is kunnen we helaas weinig doen..

Tevens verzaakt de server soms emailtjes te versturen voor het activeren van een nieuw account. Wanneer je geen email hebt ontvangen na registratie, stuur dan even een bericht naar Henkjan of mij. Wij kunnen dan handmatig het account activeren.

Excuses voor het ongemak.

zelfbouwaudio.nl
Omdat we in forum mededelingen niet kunnen reageren dus maar hier ;)

Gezien deze problemen, die al een tijdje duren, hoop ik wel dat jullie dagelijks back-ups van het forum en de front page maken :roll:

Zou zonde zijn als het dadelijk helemaal zoek is. Zal niet het eerste forum zijn waarbij dat gebeurt.

;)
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Hoe staat het met de server?
Op dit moment functioneert alles naar behoren.

Zo weer even een backup maken :)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Prima zo toch?
Heb de laatste tijd geen problemen meer....toppie
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Gaat prima zo. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zaterdag nog een gemist activeringsmailtje van een nw user.

ik heb zelf geen problemen meer gehad
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Henkjan schreef:
zaterdag nog een gemist activeringsmailtje van een nw user.
Die krijg ik ook zo af en toe. Net zelf een testgebruiker aangemaakt en ik kreeg netjes een email met activering. Het zou dus moeten werken..
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”