Weer een nieuwe prutser erbij!

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
dries77
Berichten: 11
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 12:33
Locatie: Heerhugowaard

Weer een nieuwe prutser erbij!

Bericht door dries77 »

Ff voorstellen dus.

Ik ben An3s, 31 jaar en woon in Noord Holland.
Heb op mijn 17e 2 Carats gekocht en zelf gebouwd. (Dwz het luie bouwpakket.) Nu bijna 15 jaar later, heb ik een Carat Center en 2 Vifa Surround 1 speakertjes gekocht, welke ik nu aan het verlijmen ben.

Ben geen Die-hard knutselaar maar meer een genieter. Ik hoop dat er nu wel wat geluid uit de center en surround komt, want die Carat's overschaduwden mijn kleine Yamaha speakertjes een beetje.

Owja, een andere versterker (nu HK AVR130) en Sub (Nu geen) op de lange termijn. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Ha die Andries, welkom hier!
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Welkom, Andries!

Hou er rekening mee: eenmaal hier kan die lange termijn wel eens korter worden dan je denkt. ;)
Martijn v
Berichten: 258
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 20:24
Locatie: Omgeving Tilburg

Bericht door Martijn v »

Marp schreef:
Welkom, Andries!

Hou er rekening mee: eenmaal hier kan die lange termijn wel eens korter worden dan je denkt. ;)
Of nog langer, omdat je elke keer weer andere ideën krijgt :roll:
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

welkom bij de gang andries
mvg
audioot
dries77
Berichten: 11
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 12:33
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door dries77 »

TXS allemaal! :P
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”