Ik ben An3s, 31 jaar en woon in Noord Holland.
Heb op mijn 17e 2 Carats gekocht en zelf gebouwd. (Dwz het luie bouwpakket.) Nu bijna 15 jaar later, heb ik een Carat Center en 2 Vifa Surround 1 speakertjes gekocht, welke ik nu aan het verlijmen ben.
Ben geen Die-hard knutselaar maar meer een genieter. Ik hoop dat er nu wel wat geluid uit de center en surround komt, want die Carat's overschaduwden mijn kleine Yamaha speakertjes een beetje.
Owja, een andere versterker (nu HK AVR130) en Sub (Nu geen) op de lange termijn.
