Onderaan staat ook nog een foto van m'n DIY versterker, gebouwd op een LM3886 Dual Mono kitje van Chipamp.com. Binnenkort zal ik ook wat foto's van de binnenkant posten. Het was wel m'n eerste DIY amp en de dradenhuishouding is niet echt netjes (lange signal-path's). De versterker daaronder is een Reckhorn A-400 van de eerste lichting (cut-off's gaan maar tot 150hz). Kastje waar het in staat is gemaakt van 18mm Ocoumé Multiplex, eveneens in drie lagen Rambo pantserlak, kleur 'naturel kersen.'
Gebruikte drivers:
Laag: Alcone AC 6.5 HE
Midden: Tang Band W4-657D
Hoog: Morel CAT-378
