Feli
Soms zou ik dat ook wel willen, het kan ook, maar dan moet je met 'cookies' aan de slag gaan.
De meeste fora gebruiken cookies die na X tijd verlopen, alles daarna of eigenlijk daarvoor word als gelezen beschouwd, net zoals er nu een nieuwe cookie op je PC staat zal deze sessie ertoe leiden dat je bij het volgende bezoek minder ongelezen berichten hebt, het desbetrefende cookie is immers verlopen/vervangen.
Cookies uitschakelen is een optie, maar dan blijft alles op datum van de laatste reactie staan en moet je bij ieder bezoek inloggen, ook zijn gelezen berichten dan ongelezen.
Een cookie kopieren en vervangen is een betere optie...als je weet om welke het gaat en hoe je die kan vinden, als je XP gebruikt zul je verborgen bestanden zichtbaar moeten maken, op je HDD kun je in "Documents and Settings\gebruikersnaam" een map vinden genaamd Cookies, daar staat een tekst document genaamd "gebruikersnaam@zelfbouwaudio[x].txt" (x kan 1, 2, 3 etc. zijn), deze moet je kopieren en op een andere plaats bewaren, later kun je deze cookie kopieren en plakken in de cookie map, de nieuwere cookie die evt. al in de cookie map staat (evt. de x aanpassen bij de oude cookie) zal dan overschreven worden, et voila you're back in time.
Zoiets zou het iig moeten werken, maar nu heb je wss al een nieuwe cookie en is veel van de oude info verloren gegaan.
Misschien iets voor de volgende keer.
Of maak ik nou een fout? (Komt door de zes biertjes die ik voor audioot zou drinken

).