Visaton 3weg monitor
Moderator: Beheerdersteam
-
Digidoo
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 927
- Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Visaton 3weg monitor
Sorry als het hier niet op zijn plaats is, maar ik kan hierover geen informatie vinden. Mijn kennis over Visaton drivers is ook nihil, dus als iemand er iets over weet...
Visaton monitor
De verkoper kan me zo snel niets vertellen...
Voor de mods: als dit niet op zijn plek is, sta dan vrij om dit bericht te verwijderen.
Visaton monitor
De verkoper kan me zo snel niets vertellen...
Voor de mods: als dit niet op zijn plek is, sta dan vrij om dit bericht te verwijderen.
http://www.visaton.de/vb/showthread.php ... eadid=6978
Dunno of je hier nu iets mee bent, maar het geeft je toch een indruk van de ouderdom en opbouw, maar heb persoonlijk geen idee ivm de gebruikte units.
mvg Rudy
Dunno of je hier nu iets mee bent, maar het geeft je toch een indruk van de ouderdom en opbouw, maar heb persoonlijk geen idee ivm de gebruikte units.
mvg Rudy
Haha, dat die speakers er nog zijn. Ik heb ergens nog wel een orginele folder van visaton waar die units in staan (eind jaren 80).
Die woofer is de WS 27 volgens mij, goed voor een TML. Alleen voor huidige maatstaven is de xmax beperkt.
Ik dacht eerst dat de tweeter die oude ribbon van visaton was maar het is toch een dome tweeter.
Die middentoonspeaker is er eentje met gesloten achterzijde, niet echt een super ding moet ik zeggen. Het enige bruikbare van die kasten is de woofer.
Ik weet niet hoe die kasten klinken, maar er zit een of ander standaard filter van visaton in, hmm.
Die woofer is de WS 27 volgens mij, goed voor een TML. Alleen voor huidige maatstaven is de xmax beperkt.
Ik dacht eerst dat de tweeter die oude ribbon van visaton was maar het is toch een dome tweeter.
Die middentoonspeaker is er eentje met gesloten achterzijde, niet echt een super ding moet ik zeggen. Het enige bruikbare van die kasten is de woofer.
Ik weet niet hoe die kasten klinken, maar er zit een of ander standaard filter van visaton in, hmm.
