Hoi,
In goed overleg met Wavecor is Caps&coils gestopt met de distributie van deze prachtige drivers voor de Benelux. Cattaneo Acoustics neemt de distributie voor de benelux over.
Het ontbreekt me aan tijd om voor deze mooie drivers kits te ontwikkelen en om zelfbouwers met raad en daad bij te staan met advies over deze drivers. Tijd die ik zowiezo liever in mijn eigen Crafty luidsprekers wil steken. Ik ga me verder concentreren op Crafty, Caps&Coils en Yarland.
Groet Roland
Stopzetting Wavecor distributie door Caps&Coils
Moderator: Beheerdersteam
Hoi,
Het zijn nog steeds erg mooie drivers hoor (heb van alle types 2 voor eigen speaker ontwerpen op de plank gehouden). Ik verwacht dat ze via intertechnik of en audiocomponents over een tijdje ook bij de speaker en co's te krijgen zijn.
De stopzetting werd mede getriggerd door de aankomende Elektor audio special nr. 3 en de vraag of ik daar iets voor wilde ontwerpen. Ik heb nog een bult ontwerpen voor Crafty liggen, ga ik eigenlijk liever mee aan de gang. Kortom ik kan het merk niet vertegenwoordigen zoals ik het eigenlijk zou willen / moeten doen. Ik verwacht dat Cattaneo samen met Hobby Hifi met een aantal ontwerpen komt.
Mischien komt bmm met een ontwerp?
Groet Roland
Het zijn nog steeds erg mooie drivers hoor (heb van alle types 2 voor eigen speaker ontwerpen op de plank gehouden). Ik verwacht dat ze via intertechnik of en audiocomponents over een tijdje ook bij de speaker en co's te krijgen zijn.
De stopzetting werd mede getriggerd door de aankomende Elektor audio special nr. 3 en de vraag of ik daar iets voor wilde ontwerpen. Ik heb nog een bult ontwerpen voor Crafty liggen, ga ik eigenlijk liever mee aan de gang. Kortom ik kan het merk niet vertegenwoordigen zoals ik het eigenlijk zou willen / moeten doen. Ik verwacht dat Cattaneo samen met Hobby Hifi met een aantal ontwerpen komt.
Mischien komt bmm met een ontwerp?
Groet Roland
- allintojazz
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 28 apr 2005, 22:02
- Locatie: sliedrecht
Deze units hebben mijn aandacht al een tijdje en heb uiteindelijk besloten het ontwerp van de laatste H.H. na te bouwen.
Helaas is Roland gestopt met de levering van deze units, al heeft hij me prima geholpen met wat brainstormen !!!
Als straks de (2e) babykamer af is, kunnen we eens kijken of we nog wat tijd kunnen vinden om wat te gaan bouwen....
Helaas is Roland gestopt met de levering van deze units, al heeft hij me prima geholpen met wat brainstormen !!!
Als straks de (2e) babykamer af is, kunnen we eens kijken of we nog wat tijd kunnen vinden om wat te gaan bouwen....
