Stopzetting Wavecor distributie door Caps&Coils

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Roland
Contacteer:

Stopzetting Wavecor distributie door Caps&Coils

Bericht door Roland »

Hoi,

In goed overleg met Wavecor is Caps&coils gestopt met de distributie van deze prachtige drivers voor de Benelux. Cattaneo Acoustics neemt de distributie voor de benelux over.

Het ontbreekt me aan tijd om voor deze mooie drivers kits te ontwikkelen en om zelfbouwers met raad en daad bij te staan met advies over deze drivers. Tijd die ik zowiezo liever in mijn eigen Crafty luidsprekers wil steken. Ik ga me verder concentreren op Crafty, Caps&Coils en Yarland.

Groet Roland
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Jammer maar begrijpelijk. beter goed in 3 dingen, dan matig in 4.

betekent dat dat we nu de Wavecor's via het IT distributiekanaal op de NL markt gaan krijgen?
Marp
Beheerder / Sysadmin

Bericht door Marp »

BMM heeft ze alweer een tijdje in het assortiment zitten, dus da's nog altijd dichtbij (ze zullen overigens wel net als de Daytons van IT betrokken worden).
Roland
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Het zijn nog steeds erg mooie drivers hoor (heb van alle types 2 voor eigen speaker ontwerpen op de plank gehouden). Ik verwacht dat ze via intertechnik of en audiocomponents over een tijdje ook bij de speaker en co's te krijgen zijn.

De stopzetting werd mede getriggerd door de aankomende Elektor audio special nr. 3 en de vraag of ik daar iets voor wilde ontwerpen. Ik heb nog een bult ontwerpen voor Crafty liggen, ga ik eigenlijk liever mee aan de gang. Kortom ik kan het merk niet vertegenwoordigen zoals ik het eigenlijk zou willen / moeten doen. Ik verwacht dat Cattaneo samen met Hobby Hifi met een aantal ontwerpen komt.

Mischien komt bmm met een ontwerp?

Groet Roland
allintojazz

Bericht door allintojazz »

Deze units hebben mijn aandacht al een tijdje en heb uiteindelijk besloten het ontwerp van de laatste H.H. na te bouwen.

Helaas is Roland gestopt met de levering van deze units, al heeft hij me prima geholpen met wat brainstormen !!!

Als straks de (2e) babykamer af is, kunnen we eens kijken of we nog wat tijd kunnen vinden om wat te gaan bouwen.... :wink:
Gesloten