over het kant & Klare spul dus
Moderator: Beheerdersteam
rptj
Berichten: 24 Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58
Bericht
door rptj » do 12 jun 2008, 16:47
Welke versterker zouden jullie kiezen ?
Pioneer sa 410 of de Marantz pm 350 ?
M.v.g. Ruben
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261 Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam
Bericht
door Barry » do 12 jun 2008, 17:09
Verwacht je een uitgebreide shootout, krijg je dit
Antwoord: De Marantz
rptj
Berichten: 24 Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58
Bericht
door rptj » do 12 jun 2008, 18:14
Is marantz altijd beter ? of gewoon tussen de hierboven vermelde types ?
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261 Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam
Bericht
door Barry » vr 13 jun 2008, 12:12
rptj schreef: Is marantz altijd beter ? of gewoon tussen de hierboven vermelde types ?
Vaak is Marantz beter, hoewel Pioneer ook een come-back maakt.
Staan deze amps op marktplaats? Of kan je er toevallig voor weinig aan komen? Ik kan je namelijk nog wel andere goede amps noemen.
rptj
Berichten: 24 Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58
Bericht
door rptj » za 14 jun 2008, 15:20
Ik ben gewoon opzoek naar een goede amp.
Het nadeel is dat ik in België woon en dat het aanbod hier beperkt is.
En verzending vanuit NL is nogal duur.
Merk etc maakt niet zoveel uit, als de prijs/kwaliteit maar goed is.
Budget 50 euro
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261 Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam
Bericht
door Barry » za 14 jun 2008, 21:52
Voor 50 euro kun je misschien zelf een simpele gainclone bouwen.
Voor dat geld wel zelf een kastje timmeren.
rptj
Berichten: 24 Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58
Bericht
door rptj » zo 15 jun 2008, 9:56
Met wat kan ik de kwaliteit van een gainclone vergelijken ?
mipo
Berichten: 588 Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam
Bericht
door mipo » zo 15 jun 2008, 17:44
Ik heb ze beide gehad toevallig !
De Marantz had een wat smoothe klank maar was ook wat fultloos.
Vooral het laag is nogal slap. De pioneer versterker klinkt wat pittiger
en wat opener. Ook is de klank iets donkerder.
In mijn herinnering overstuurt de pioneer wat sneller.