Versterker Pioneer VS marantz

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
rptj
Berichten: 24
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58

Versterker Pioneer VS marantz

Bericht door rptj »

Welke versterker zouden jullie kiezen ?
Pioneer sa 410 of de Marantz pm 350 ?

M.v.g. Ruben
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam

Bericht door Barry »

Verwacht je een uitgebreide shootout, krijg je dit :twisted:

Antwoord: De Marantz
rptj
Berichten: 24
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58

Bericht door rptj »

Is marantz altijd beter ? of gewoon tussen de hierboven vermelde types ?
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam

Bericht door Barry »

rptj schreef:
Is marantz altijd beter ? of gewoon tussen de hierboven vermelde types ?
Vaak is Marantz beter, hoewel Pioneer ook een come-back maakt.

Staan deze amps op marktplaats? Of kan je er toevallig voor weinig aan komen? Ik kan je namelijk nog wel andere goede amps noemen.
rptj
Berichten: 24
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58

Bericht door rptj »

Ik ben gewoon opzoek naar een goede amp.
Het nadeel is dat ik in België woon en dat het aanbod hier beperkt is.

En verzending vanuit NL is nogal duur.

Merk etc maakt niet zoveel uit, als de prijs/kwaliteit maar goed is.

Budget 50 euro
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam

Bericht door Barry »

Voor 50 euro kun je misschien zelf een simpele gainclone bouwen.
Voor dat geld wel zelf een kastje timmeren.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

Barry schreef:
De Marantz
ben het helemaal met barry eens.
maar... misschien even verder sparen en http://www.hifi.nl/tweedehands/ in de gaatjes houden. en natuurlijk marktplaats en zo...
rptj
Berichten: 24
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 12:58

Bericht door rptj »

Met wat kan ik de kwaliteit van een gainclone vergelijken ?
mipo
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam

Bericht door mipo »

Ik heb ze beide gehad toevallig !

De Marantz had een wat smoothe klank maar was ook wat fultloos.
Vooral het laag is nogal slap. De pioneer versterker klinkt wat pittiger
en wat opener. Ook is de klank iets donkerder.

In mijn herinnering overstuurt de pioneer wat sneller.
Plaats reactie