Heeft iemand ervaringen opgedaan met het bouwen van deze luidsprekers?
Ik heb al eens eerder wat geplaatst hier en wat suggesties gekregen voor nieuwe luidsprekers, maar ik heb verder nog geen aktie genomen.
De woonkamer is "hard". Mijn huidige luidsprekers komen wat "hard"over, het hoog is wat scherp. Graag zou ik een wat "softere" sound krijgen. Welk concept zou passen. Ik heb ooit eens wat gelezen over de fit tussen mijn Copland versterker en Proac luidsprekers, vandaar mijn vraag.
Rein.
Proac 2.5 clones
Moderator: Beheerdersteam
Kijk een op de site van Troels Gravesen.
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudsp ... ojects.htm
Die heeft ook clones gemaakt (2.5 clone) en volgens mij heeft hij ook een copland versterker.
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudsp ... ojects.htm
Die heeft ook clones gemaakt (2.5 clone) en volgens mij heeft hij ook een copland versterker.
