Proac 2.5 clones

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

Proac 2.5 clones

Bericht door Rein »

Heeft iemand ervaringen opgedaan met het bouwen van deze luidsprekers?

Ik heb al eens eerder wat geplaatst hier en wat suggesties gekregen voor nieuwe luidsprekers, maar ik heb verder nog geen aktie genomen.

De woonkamer is "hard". Mijn huidige luidsprekers komen wat "hard"over, het hoog is wat scherp. Graag zou ik een wat "softere" sound krijgen. Welk concept zou passen. Ik heb ooit eens wat gelezen over de fit tussen mijn Copland versterker en Proac luidsprekers, vandaar mijn vraag.


Rein.
squall
Berichten: 196
Lid geworden op: vr 08 dec 2006, 13:21

Bericht door squall »

Kijk een op de site van Troels Gravesen.
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudsp ... ojects.htm
Die heeft ook clones gemaakt (2.5 clone) en volgens mij heeft hij ook een copland versterker.
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

Bericht door Rein »

Die site heb ik gezien. Ik zat me alleen af te vragen of iemand hier deze al eens heeft gemaakt.


Rein.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”