Ik heb nu nog twee 225VA 2*32V trafo's liggen en ik denk dat ik die maar ga gebruiken. 225VA zou iets aan de lage kant kunnen zijn, maar ik ga ervanuit dat het in de praktijk wel los zal lopen. Voor de voeding heb ik onlangs 8 stuks 10.000 63V BHC slit foils overgenomen. 40.000 uF per 3 versterkers dus. Erg snugger ben ik niet met al die printjes en componenten dus bij het maken van de voeding zal ik wat hulp krijgen.
Als ik wat verder ben met de kastjes zal ik daar een foto van laten zien.
mvg,
Martijn

