Ook ik heb de grote stap genomen: tg-acoustics is van start gegaan.
Bij tg-acoustics kunt u terecht voor alles wat met luidsprekers te maken heeft: reparaties, modificaties, upgrades, custom oplossingen en productontwikkeling. Naast luidsprekers leveren wij apparatuur en componenten van een select aantal kwaliteits merken. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van luidsprekers, acoustiek én interieurarchitectuur heeft u de mogelijkheid om uw apparatuur volledig af te stemmen op en te integreren in uw interieur.
Nou heb ik wel een bezorgd vraagje: Ga je nog steeds speakers ontwerpen voor de DIY-er of ga je de komende ontwerpen ook enkel als commerciëel bouwpakket aanbieden?
Veel succes Tony. Welke kwaliteitsmerken ga je voeren? Ik gok in ieder geval op C-quenze.
Blijf je ook nog veel betekenen voor de zelfbouwer als in dat je speakerontwerpen nog wel 'open source' zijn?
Dank je. Voorlopig lever ik Duelund filteronderdelen en kabels en hifi-apparatuur van CEC en Moon. En mijn eigen producten straks ook natuurlijk, maar daarmee zit ik nog in de prototype fase. Alles op z'n tijd.
Humble Homemade Hifi blijft bestaan, ook in de vorm zoals tot nu toe gewend. Dus open-source ontwerpen. Dat hoeft mijn eigen producten niet in de weg te zitten, andere doelgroep, andere concepten. Net zoals bijvoorbeeld Nelson Pass dat doet, of Black Forest Audio, of OLS/Kharma.
Veel succes Tony. Welke kwaliteitsmerken ga je voeren? Ik gok in ieder geval op C-quenze.
Blijf je ook nog veel betekenen voor de zelfbouwer als in dat je speakerontwerpen nog wel 'open source' zijn?
Dank je. Voorlopig lever ik Duelund filteronderdelen en kabels en hifi-apparatuur van CEC en Moon. En mijn eigen producten straks ook natuurlijk, maar daarmee zit ik nog in de prototype fase. Alles op z'n tijd.
Humble Homemade Hifi blijft bestaan, ook in de vorm zoals tot nu toe gewend. Dus open-source ontwerpen. Dat hoeft mijn eigen producten niet in de weg te zitten, andere doelgroep, andere concepten. Net zoals bijvoorbeeld Nelson Pass dat doet, of Black Forest Audio, of OLS/Kharma.
He gelukkkig dacht al straks niks meer van Humble Homemade
te volgen..... zou jammer zijn voor de zelfb(r)ouwers
Kan je die resolutie van die site iets verhogen, ik heb enorme witte balken aan de zijkanten! (Grapje natuurlijk!)
Hé, enorm veel succes!!
Ik kijk zelf op 1600x1200, dus ik heb inderdaad enorme witte balken! Maar de site is 980 pixels breed, dus op 1024x768 resolutie doet ie het ook prima. Ik heb het wel getest op een aantal verschillende PC's en laptops en met IE en Firefox, maar alle tips zijn welkom, dus mail me maar screen-dumps hoe jullie de site ervaren.
Wat je zou kunnen doen is een frame in het midden maken van zeg 800 (of iets meer). Die centreren. Zo ziet iedereen de site in het midden van zijn scherm. Ongeacht de grootte.
Wat je zou kunnen doen is een frame in het midden maken van zeg 800 (of iets meer). Die centreren. Zo ziet iedereen de site in het midden van zijn scherm. Ongeacht de grootte.
Dat heb ik wel voor de inhoud gedaan (op 980 pixels), maar niet voor de kop. Ik heb wel alles gecentreerd. De kop dus ook in het frame?
mijn scherm is (behoorlijk) groter, maar 800x600 is nog steeds de meest gebruikte browser afmeting. je zult dus je website in elk geval op dat formaat volledig in beeld moeten hebben. alles extra zal zonder scrollen buiten beeld vallen, je zult er dus op moeten letten dat wat er afvalt minder belangrijk moet zijn.
je probleem nu is de header image, die is veel te groot. er is wel een manier om daar wat aan te doen, je kunt hem als achtergrond in een apart frame zetten waardoor hij gewoon met het schermformaat mee groeit.
ik heb ooit deze site gebouwd, eventueel zou iets als dit ook nog mogelijk zijn.