Wellicht een bekend verhaal maar toch.http://www.spectrum.ieee.org/feb08/5953
groet Gert-Jan
Stukje over Bruno Putzeys
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Stukje over Bruno Putzeys
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toevalgugi100 schreef:Wellicht een bekend verhaal maar toch
Groet,
Asterbelg.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
1 belg???cve schreef:Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lenteen dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval![]()
Wel een leuk artikel. Ik kende het nog niet. Bedankt voor de link Gert-Jan.
Zeg Asterduc jij vindt die UcD van Bruno toch niet echt, nou ja, je weet wel....
Co
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.
en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?
jaja, nu wordt het stil zeker
en euhm, wat die UcD betreft heb ik alleen maar lof. Mijn subs draaien met een UcD en ik ga tegen de zomer terug een paar UcD eindtrappen bouwen om tijdens de warme maanden in een koele luisterruimte van muziek te kunnen genieten.
Met komische groeten,
Ed.
Nee hoor, ik ben ook Belgasterduc schreef:1 belg???
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.
en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?
jaja, nu wordt het stil zeker![]()
![]()
![]()

