Stukje over Bruno Putzeys

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
gugi100
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 13:18
Locatie: IJsselstein

Stukje over Bruno Putzeys

Bericht door gugi100 »

Wellicht een bekend verhaal maar toch.http://www.spectrum.ieee.org/feb08/5953

groet Gert-Jan
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Stukje over Bruno Putzeys

Bericht door asterduc »

gugi100 schreef:
Wellicht een bekend verhaal maar toch
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval :D

Groet,
Asterbelg.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval
Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lente :D

Wel een leuk artikel. Ik kende het nog niet. Bedankt voor de link Gert-Jan.

Zeg Asterduc jij vindt die UcD van Bruno toch niet echt, nou ja, je weet wel.... :wink:

Co
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

cve schreef:
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval
Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lente :D

Wel een leuk artikel. Ik kende het nog niet. Bedankt voor de link Gert-Jan.

Zeg Asterduc jij vindt die UcD van Bruno toch niet echt, nou ja, je weet wel.... :wink:

Co
1 belg???
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.

en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?

jaja, nu wordt het stil zeker :lol: :lol: :lol:

en euhm, wat die UcD betreft heb ik alleen maar lof. Mijn subs draaien met een UcD en ik ga tegen de zomer terug een paar UcD eindtrappen bouwen om tijdens de warme maanden in een koele luisterruimte van muziek te kunnen genieten. 8)

Met komische groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

asterduc schreef:
en welk land kan zonder regering verder?
dat doen we hier toch ook al een tijd? of heb ik wat gemist :wink: :lol:
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

asterduc schreef:
1 belg???
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.

en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?

jaja, nu wordt het stil zeker :lol: :lol: :lol:
Nee hoor, ik ben ook Belg 8)
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam

Bericht door Barry »

Een vriend van mij overwoog een UcD te bouwen.
Nadat ik dit stukje tekst heb gegeven, heeft hij binnen 10 minuten een UcD besteld 8)
Plaats reactie