goldmund en pioneer

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Paul

goldmund en pioneer

Bericht door Paul »

Yannick

Bericht door Yannick »

Ja, zo zijn er wel meer dingen!

En hoeveel mensen zullen zweren dat die goldmund véél beter is dan de pioneer..?
Vuurkat

Bericht door Vuurkat »

Misschien is goldmund een serie van Pioneer waar extra aandacht aan is besteed, zodat de kwaliteit hoger is?
richard

Bericht door richard »

Vuurkat schreef:
Misschien is goldmund een serie van Pioneer waar extra aandacht aan is besteed, zodat de kwaliteit hoger is?
Misschien, aan de prijsstelling van de Goldmund is in ieder geval wel extra aandacht besteedt.
Yannick

Bericht door Yannick »

Ja, dan hebben toch op z'n minst een mannetje of 100, een uurtje of 50 naar staan kijken om hem beter te maken! ;)..
Paul

Bericht door Paul »

Ik heb de pioneer al, als iemand de goldmund meeneemt wil ik wel een test doen :twisted:
Vuurkat

Bericht door Vuurkat »

Goldmund stekkertje vs Pioneer stekkertje? :lol:

Lijkt me geldverspilling om zo'n test te doen, tenzij iemand al een Goldmund heeft.
ericpeters

Bericht door ericpeters »

MIJn gemodificeerde Sony heeft precies dezelfde printplaat als voor modificatie: Toch klinkt hij gewoon anders.

Goldmund over priced? -> Jazeker
Goldmund klinkt beter dan de Pioneer? -> Jazeker

Het verschil zit hem erin dat bij Pioneer 2 teams bezig zijn: een voor het technisch ontwerp en een ander voor de productie kosten laag te houden.

Bij Goldmund is een team bezig om de Pioneer optisch en geluidstechnisch te verfraaien.
hovingtim

Bericht door hovingtim »

Zou best kunnen maar daar ga ik geen 5000€ extra voor betalen :wink:
jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

ericpeters schreef:
MIJn gemodificeerde Sony heeft precies dezelfde printplaat als voor modificatie: Toch klinkt hij gewoon anders.

Goldmund over priced? -> Jazeker
Goldmund klinkt beter dan de Pioneer? -> Jazeker

Het verschil zit hem erin dat bij Pioneer 2 teams bezig zijn: een voor het technisch ontwerp en een ander voor de productie kosten laag te houden.

Bij Goldmund is een team bezig om de Pioneer optisch en geluidstechnisch te verfraaien.
Nee, het verschil zit hem in jouw hersenactiviteit als je die mooie Goldmund doos ziet. Ik weet niet of je dit nieuws al had gelezen: http://www.news.com/8301-13580_3-9849949-39.html

Hieronder even een mooi grafiekje van gemeten hersenactiviteit als mensen dezelfde wijn drinken, de ene keer met een prijsetiket van $10,- en de andere keer $90,-. Het groene lijntje geeft de verhoogde activiteit weer in het pleziercentrum van de hersenen, het heeft dus wel degelijk zin die extra 5000,- te betalen! :wink:
Bijlagen
wine_tasting_time_1.14.2008.png
nlmb

Bericht door nlmb »

Met wat alcohol achter de kiezen klinkt je set iig beter, of bedoel je dat niet...
ericpeters

Mijn hersenactiviteit is er niet zo gevoelig voor.

Ik luister trouwens wel naar een Goldmund, maar geen CD speler, zo een andere speler waar ze vroeger bekend om zijn geworden. En ik heb hem voor een prikje op een internet veiling gekocht omdat hij zogenaamd defect was, de vorige eigenaar wist zeker niet dat een ouderwetse DC voeding sneller verslijt dan een Papst DC motor. (welke trouwens ook in een fl 750,-- dure Dual zat)
En toevallig heb ik er ook nog een "10 Euro" versie van een 6000 Euro dure arm op geplaatst.

Desalnietemin wordt mijn hersen activiteit wel gestimuleerd door die ouderwetse zwarte schijven die er op draaien.
richard

Bericht door richard »

ericpeters schreef:
Mijn hersenactiviteit is er niet zo gevoelig voor.

Ik luister trouwens wel naar een Goldmund, maar geen CD speler, zo een andere speler waar ze vroeger bekend om zijn geworden.
Zo een?
Afbeelding
ericpeters

Helaas een maatje kleiner en dan met deze arm:
Afbeelding

Die wat jij afbeeld heb ik slechts een keer mogen beluisteren maar ondanks dat dat 20 jaar geleden is zit ik nog steeds in de "Degustation" fase! :roll:
Plaats reactie