Ik heb nu een paar weken kunnen luisteren naar Wowly´s creaties (Needles, Sticks en Needles Surround. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de BB3.01´s die erin zitten, vooral bij het weergeven van stemmen. Om in de toekomst eens een set speakers te bouwen voor mijn muziek (zang met acoustische gitaar, ik weet dat dit best krom uitgedrukt is) (Dire Straits Private Investigations, Katie Melua, Colbie Caillat, Simone White, enz) had ik gedacht gebruik te gaan maken van een breedbander en die of in het hoog of in het laag te laten ondersteunen. Hiermee wil ik bereiken dat het frequentiegebied waarin de stemmen en gitaar zitten door 1 unit worden weergegeven zonder dat er een overgang via een filter in zit.
Voor welke ondersteuning zou ik dan het beste kunnen kiezen. hoog of laag? Ik heb namelijk geen idee wat het frequentiebereik is waar ik naar op zoek ben.
Klinkt misschien heel vaag allemaal, maar misschien is er IEMAND die me begrijpt. Ik weet zelfs niet of dit ooit een project gaat worden omdat ik niet weet of het überhaupt zin heeft om zoiets te bouwen.
Groeten,
Mischa