Breedband ontwerp

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Johan 62
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 jan 2005, 23:45
Locatie: Gronau Epe (D)

Breedband ontwerp

Bericht door Johan 62 »

Hallo :lol:

Heb een leuk ontwerp gemaakt met een paar Vifa breedband units.
Had hier wat van gelezen in de Hobby Hifi.
Hier hadden ze de speakers in een paar bamboe schalen van Ikea gebouwd.
Ik ben hier verder mee gegaan en heb 2 schalen tegen elkaar gelijmd
er een basreflex in gemaakt en er in High End filter in gemaakt.
Een paar standaards er onder en het klinkt echt heel leuk.
En dat voor een prijs van ongeveer 100 euro per stuk.
Moet de boel verder nog wel afwerken en een kleurtje geven.
Ik doe er vast een paar foto's bij.

m.v.g. J.V.
Johan 62
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 jan 2005, 23:45
Locatie: Gronau Epe (D)

Bericht door Johan 62 »

Hallo

Nog even geduld met de foto's.
Zie nog even niet hoe dit werkt.haha

m.v.g. J.V.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Leuk idee.
Heb je webspace om je foto's op te zetten?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Johan 62 schreef:
Hallo

Nog even geduld met de foto's.
Zie nog even niet hoe dit werkt.haha

m.v.g. J.V.
Geduld is bijna op .................................. foto's ????
Johan 62
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 jan 2005, 23:45
Locatie: Gronau Epe (D)

Foto's

Bericht door Johan 62 »

Hallo

Jammer ik krijg het nog niet voor elkaar.
Als je ze echt wil zien geef dan je e mail maar op
Stuur ik ze wel even op.

Groetjes J.V.
turbomarco
Berichten: 24
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 9:54
Locatie: Arnhem

Bericht door turbomarco »

Hoi,
Welke Vifa breedbanders zijn het ?

greetz Marco
Johan 62
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 jan 2005, 23:45
Locatie: Gronau Epe (D)

Bericht door Johan 62 »

:D Hallo

De breedband units die ik heb gebruikt zijn de
Vifa 10BGS119/8.

m.v.g. J.V.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”