Heb een leuk ontwerp gemaakt met een paar Vifa breedband units.
Had hier wat van gelezen in de Hobby Hifi.
Hier hadden ze de speakers in een paar bamboe schalen van Ikea gebouwd.
Ik ben hier verder mee gegaan en heb 2 schalen tegen elkaar gelijmd
er een basreflex in gemaakt en er in High End filter in gemaakt.
Een paar standaards er onder en het klinkt echt heel leuk.
En dat voor een prijs van ongeveer 100 euro per stuk.
Moet de boel verder nog wel afwerken en een kleurtje geven.
Ik doe er vast een paar foto's bij.
m.v.g. J.V.
