Zoals altijd probeer ik het op een goedkope manier te maken en gebruik daar waar het kan 'el cheapo' onderdelen die overal te krijg zijn.
Als hoofd ader gebruik ik dus koolstofvezel ;vergulde adereindhulzen;vergulde cinch pluggen (setje van 4 el cheapo bij conrad) en Siltech (duur) voor de aarding; met goedkope koper afscherming van de eerste de beste microfoonkabel...en veel krimpkous. Dit omdat ik niet zo geloof in exotische afscherming met teflon, rubber, leer, etc en dit altijd nog een andere keer gedaan kan worden....
Natuurlijk niet te vergeten het zilverhoudend soldeer....
plugje:

jammer dat er een schroef verbinding in zit waar de kabeleindhulzen nooit in passen
afscherming met gewoon soldeer met boortje voor ruimte voor de kern:

plugje:

Siltech draad met zilverhoudend soldeer:

Koolstofvezel met adereindhulzen:

koolstofvezel aan plug:

Rest nog afwerken en nog meer krimpkous om het geheel....had in de hitte van de strijd geen foto's meer gemaakt en direct aangesloten om te luisteren!
Later meer...
