de HEZB op Zondag 19/8
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
de HEZB op Zondag 19/8
.
en dat staat voor High End Zelfbouwaudio Barbeque!
in het teken staan het gezellig samenkomen van vrienden met een gemeenschappelijke hobby, namelijk het genieten van muziek en het bouwen van audioapparatuur.
Wanneer:
zondag 19 augustus
Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)
Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)
Waar: in Schilde, België, bij Antwerpen. Dat is 50 km van Breda, Bergen op Zoom, en 70 km van Eindhoven, Hasselt, Gent, Brussel, Terneuzen).
Accomodatie: tent, tafels, stoelen, parkeerplaats, achtergrondmuziek, toilet, houtskool, borden glazen en bestek.
Eten: ik stel voor dat we enkele Barbeque's uitzetten en dat iedereen wat mee brengt. Het 'Amerikaans systeem' volgens Carlo, HenkJan zegt "dutch treat'. Ik noem dat 'gunstig'.
Drank: verfrissende drank is voorzien. Je favoriete wijn en andere exotische dranken zul je zelf moeten meebrengen.
Wie: natuurlijk is iedere zelfbouwer uitgenodigd, inclusief partner!
Reservering: graag zo snel mogelijk, zodat we de nodige voorzieningen kunnen inschatten
Vrijwilligers: zijn natuurlijk welkom
Ed.
--- edit --- passende cartoon erbij. Met dank aan Jasper!
en dat staat voor High End Zelfbouwaudio Barbeque!
in het teken staan het gezellig samenkomen van vrienden met een gemeenschappelijke hobby, namelijk het genieten van muziek en het bouwen van audioapparatuur.
Wanneer:
zondag 19 augustus
Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)
Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)
Waar: in Schilde, België, bij Antwerpen. Dat is 50 km van Breda, Bergen op Zoom, en 70 km van Eindhoven, Hasselt, Gent, Brussel, Terneuzen).
Accomodatie: tent, tafels, stoelen, parkeerplaats, achtergrondmuziek, toilet, houtskool, borden glazen en bestek.
Eten: ik stel voor dat we enkele Barbeque's uitzetten en dat iedereen wat mee brengt. Het 'Amerikaans systeem' volgens Carlo, HenkJan zegt "dutch treat'. Ik noem dat 'gunstig'.
Drank: verfrissende drank is voorzien. Je favoriete wijn en andere exotische dranken zul je zelf moeten meebrengen.
Wie: natuurlijk is iedere zelfbouwer uitgenodigd, inclusief partner!
Reservering: graag zo snel mogelijk, zodat we de nodige voorzieningen kunnen inschatten
Vrijwilligers: zijn natuurlijk welkom
Ed.
--- edit --- passende cartoon erbij. Met dank aan Jasper!
Laatst gewijzigd door asterduc op zo 12 aug 2007, 23:57, 10 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Top Ed!
In principe willen Ineke en ik graag wederom naar Schilde komen; zou onze 2e culinaire ervaring daar worden. De HEZB-BBQ zal misschien zelfs nog wel de gezelligheid en kwaliteit van "'t Stout Kieken" overtreffen. Alhoewel de gastvrouw aldaar ook zeeer charmant was. Wordt vast een "close finish"
Als ik jou was zou ik geen risico nemen en alles in de strijd gooien.
Echter, wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie....
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen. (zouden we dan eignelijk wel verplicht zijn...)
Maar weet je; zondag 2 september schijnt het ontzettend mooi weer ter worden......
In principe willen Ineke en ik graag wederom naar Schilde komen; zou onze 2e culinaire ervaring daar worden. De HEZB-BBQ zal misschien zelfs nog wel de gezelligheid en kwaliteit van "'t Stout Kieken" overtreffen. Alhoewel de gastvrouw aldaar ook zeeer charmant was. Wordt vast een "close finish"
Echter, wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie....
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen. (zouden we dan eignelijk wel verplicht zijn...)
Maar weet je; zondag 2 september schijnt het ontzettend mooi weer ter worden......
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
how how, nog nooit zo snel zoveel replies gezien op één enkele mail.
Leuk dit enthousiasme te ervaren.
Gewoon tot Antwerpen centraal en daar met de bus naar Schilde. Die stopt op 100 meter van de deur.
eventueel kunnen we ook wel een shuttle busje regelen, mijn zwager doet dat met plezier. Vanaf het treinstation in Antwerpen wel te verstaan! ... niet vanuit Groningen of zo
Weekenden bezet? is toch een kwestie van prioriteiten, of niet soms!!
Leuk dit enthousiasme te ervaren.
zij die van ver komen kunnen natuurlijk car poolen of de trein nemen.b_force schreef:Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen
Gewoon tot Antwerpen centraal en daar met de bus naar Schilde. Die stopt op 100 meter van de deur.
eventueel kunnen we ook wel een shuttle busje regelen, mijn zwager doet dat met plezier. Vanaf het treinstation in Antwerpen wel te verstaan! ... niet vanuit Groningen of zo
Subwoofer: deal, die maak ik terug klaar!voodooless schreef:Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is![]()
Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden
Weekenden bezet? is toch een kwestie van prioriteiten, of niet soms!!
Henkjan schreef:mooi initiatief Ed!
als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn
Op 26 hebben we familiefeest bij de grootouders. Dat gaat voor mij niet lukken. Daarna moeten zowel ik als mijn vrouw weer terug hard aan het werk. Sorry.Hans Nootdorp schreef:wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie....![]()
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
De datum is geprikt.
zondag 19 augustus
Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)
Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)
Nogmaals: iedere Audio DIY'er is welkom en partners kunnen graag meekomen.
Gelieve te melden als je mee van de partij wil zijn zodat ik ongeveer een idee heb van het aantal bezoekers.
Ed.
zondag 19 augustus
Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)
Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)
Nogmaals: iedere Audio DIY'er is welkom en partners kunnen graag meekomen.
Gelieve te melden als je mee van de partij wil zijn zodat ik ongeveer een idee heb van het aantal bezoekers.
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Zoals ik vanmorgen reeds aan een forumlid zei, het is mijn bedoeling om gewoon een leuke namiddag te hebben met mensen die dezelfde hobby delen, nml het bouwen van Audioapparatuur. Echter ditmaal zonder luistersessies e.d., zodat we de tijd kunnen nemen om aangenaam te genieten (hopelijk ook van het mooie weer) en kennis met elkaar te maken. De partners kunnen dit eveneens meemaken zonder dat ze STIL moeten zijn en naar de muziek MOETEN luisteren, dat maakt dat we ons allemaal wat meer als een familie gaan voelen. Misschien dat dit kan bijdragen tot betere sfeer op het forum.
Ik probeer zoals aanvankelijk aangegeven, zoveel mogelijk te organiseren wat accomodatie betreft, maar hoop daar niet alleen voor te staan. Een financiele bijdrage is echter NIET gevraagd.
Ed.
Ik probeer zoals aanvankelijk aangegeven, zoveel mogelijk te organiseren wat accomodatie betreft, maar hoop daar niet alleen voor te staan. Een financiele bijdrage is echter NIET gevraagd.
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
mooi Carlo,CarloPJB schreef:Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger
ik stel voor dat we de telling als een telspel opstellen.
Telkens er iemand bijkomt verhoogd die zelf het getal
De start is gegeven
Carlo (kom jij alleen of met 2?), Robbiedobbie (2), Ikzelf (2)
dat maakt 5
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
dan houden we hem toch gewoon bij jullie op straatGeenius schreef:Hoi Ed,
Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
hoedanook, bedankt voor je interesse Tony en reserveer misschien alvast HEZB 2008 ergens volgende zomer!
Ed.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Jeetje, op een bepaalde manier heb ik het toch nog druk gekregen deze vakantie 
(vet veel aan het verbouwen, klussen, schilderen bij mijn moeder)
Volgende week (12 augustus) nog een verjaardag.
Opzich wil ik nog best langs komen, maar dan moet ik eventjes wat gaan regelen en bellen, want ik kan het op dit moment niet zeker zeggen.
(en is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)
(vet veel aan het verbouwen, klussen, schilderen bij mijn moeder)
Volgende week (12 augustus) nog een verjaardag.
Opzich wil ik nog best langs komen, maar dan moet ik eventjes wat gaan regelen en bellen, want ik kan het op dit moment niet zeker zeggen.
(en is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Bart,b_force schreef:is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)
Schipluiden, da's bij Den Haag, Rotterdam.
Komt er iemand daar vandaan?
Carlo zit iets onder de rand van Rotterdam, misschien dat je met hem iets kunt afstemmen, maar dan moet je wel mee opbouwen en afbouwen
Het kan ook zijn dat Carlo met de motorfiets komt, dan wordt het iets moeilijker met 2 op zo'n Superbike!
Als je met de trein tot Berchem station (Antwerpen) komt, zorg ik wel voor een shuttle naar Schilde.
jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar KoblenzPorcino schreef:Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken![]()
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.
---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen
Ed.
Hoi Ed (en Steven ookasterduc schreef:jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar KoblenzPorcino schreef:Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken![]()
![]()
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.
---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen![]()
Ed.
Zoals het er nu naar uitziet is dat weekend nog vrij. Dus dan heb ik ook best wel veel zin om af te komen naar Schilde!
De kans bestaat dat er iets tussen komt dat ik echt niet wil missen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat dat juist op de 19de zal zijn.
Je mag mij er dus bij tellen.
Moest het dan toch niet lukken meld ik dat zo spoedig mogelijk.
We zitten dus op 7
De kans bestaat dat er iets tussen komt dat ik echt niet wil missen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat dat juist op de 19de zal zijn.
Je mag mij er dus bij tellen.
Moest het dan toch niet lukken meld ik dat zo spoedig mogelijk.
We zitten dus op 7
