Maar welke Content Management Systeem is er gebruikt voor de frontpage?
Ziet er namelijk wel strak uit, zoek zelf ook nog zo iets.
phpBB forum ken ik zelf ook wel
Moderator: Beheerdersteam
Dank je.Maurice schreef:Ik heb een vraagje die niet direct met het forum te maken heeft.
Maar welke Content Management Systeem is er gebruikt voor de frontpage?
Ziet er namelijk wel strak uit, zoek zelf ook nog zo iets.
phpBB forum ken ik zelf ook wel
Voeren jullie ook ff gauw een update uit?Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group
Geloof niet altijd wat er staatMaurice schreef:Voeren jullie ook ff gauw een update uit?Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group
zie:
http://www.tweakers.net/nieuws/35500
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=240636
Woopie.nl was laatst al lekker bezig, maar blijkbaar is er een nieuwe groep bezig.
Al geupdaterobert schreef:Geloof niet altijd wat er staat
Het forum is handmatig aangepast voordat 2.0.11 uitkwam met de update. Of zitten er in 2.0.11 nog meer updates? Ik zal voor de zekerheid de alles updaten. Bedankt!