Welke CMS voor de frontpage gebruikt?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Welke CMS voor de frontpage gebruikt?

Bericht door Maurice »

Ik heb een vraagje die niet direct met het forum te maken heeft.
Maar welke Content Management Systeem is er gebruikt voor de frontpage?
Ziet er namelijk wel strak uit, zoek zelf ook nog zo iets.
phpBB forum ken ik zelf ook wel ;)
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Welke CMS voor de frontpage gebruikt?

Bericht door robert »

Maurice schreef:
Ik heb een vraagje die niet direct met het forum te maken heeft.
Maar welke Content Management Systeem is er gebruikt voor de frontpage?
Ziet er namelijk wel strak uit, zoek zelf ook nog zo iets.
phpBB forum ken ik zelf ook wel ;)
Dank je.

Hiervoor is mambo gebruikt, zie mamboserver.com en MamboForge.
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group
Voeren jullie ook ff gauw een update uit?
zie:
http://www.tweakers.net/nieuws/35500
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=240636

Woopie.nl was laatst al lekker bezig, maar blijkbaar is er een nieuwe groep bezig.
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Maurice schreef:
Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group
Voeren jullie ook ff gauw een update uit?
zie:
http://www.tweakers.net/nieuws/35500
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=240636

Woopie.nl was laatst al lekker bezig, maar blijkbaar is er een nieuwe groep bezig.
Geloof niet altijd wat er staat :)
Het forum is handmatig aangepast voordat 2.0.11 uitkwam met de update. Of zitten er in 2.0.11 nog meer updates? Ik zal voor de zekerheid de alles updaten. Bedankt!
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Maurice »

robert schreef:
Geloof niet altijd wat er staat :)
Het forum is handmatig aangepast voordat 2.0.11 uitkwam met de update. Of zitten er in 2.0.11 nog meer updates? Ik zal voor de zekerheid de alles updaten. Bedankt!
Al geupdate ;)

Ik geloof wel wat er staat, want op het nedlinux forum zijn enkele personen wel gehackt.
Belangrijkste update is de veilighgeidsissue.

Maar ook php zelf moet geupdate worden wegens onveiligheden.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”