Ik heb net mijn eerste sub ineengeknutseld in MDF. Ik heb de kast met veel lijm en vijzen ineengezet, wat achteraf natuurlijk een hele boel plamuurwerk gaf. Ik dacht dat het plamuren en schuren voldoende was en heb toen de kast in met een blauwe verf gespoten. Nu de verf droog is zie ik op verschillende plaatsen nog waar ik heb geplamuurd , dus helemaal niet perfekt egaal zoals ik het wil
Wie van al deze specialisten op het forum kan mij nu verder helpen??
Ik had gedacht om de plekken die niet goed zijn met een zacht schuurpapier beetje mat te schuren en dan met een vette lakplamuur terug te plamuren en achteraf terug schuren, dit verschillende keren herhalen tot alles perfekt is. Of weet iemand een betere oplossing??
Alvast bedankt voor de tips en de raad
mvg