Deze set komt mee naar Hengelo;
Audio Research SP6B voorversterker, voorzien van nieuwe buizen, afgeregeld etc.
Analoog in, phonotrap, regelbare versterking, service manual zit erbij.
Bouwjaar 1981, geweldig geluid, gebouwd met alleen de beste onderdelen zoals Audio Research dat nog steeds doet.
Audio Research D90 eindversterker, moet nagezien worden.
Gekocht om een tijd-correcte set met de SP6B te zijn, tijd en gezondheid behouden mij hiervoor.
Een geweldenaar met 8 eindbuizen, naar keuze kunnen er verschillende types in, 6L6, 6550 of KT88/90, de gloei heeft voldoende reserves daarvoor.
Het lijkt erop dat er wat mis is met de voedingstrafo, deze is makkelijk te vervangen door de opbouw. (Toroidy wikkelt die voor je)
Alle service manuals zijn te vinden op; https://www.arcdb.ws/ en zitten er uitgeprint bij inclusief schema's op A3 formaat.
Hengelo aanbieding € 750
Karretje meenemen aanbevolen! Eindversterker weegt 35kg in originele doos...
Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Shadow op zo 11 jan 2026, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Help!
Joram had deze set een paar maanden terug al aan mij aangeboden, maar omdat hij giga ver weg woont heb ik daar toen vanaf gezien.
Uiteraard wil ik de set nog steeds hebben, Joram heeft mij via PB getipt dat hij deze mee zou nemen naar Hengelo, dus uiteraard wil ik alsnog mijn slag slaan.
Nu komt het, het weekend van vrijdag 6 tm maandag 9 februari zit ik vast in Amsterdam voor mijn werk, ik werk daar vanuit een hotel.
(Zul je altijd zien dit soort dingen)
Dus wil ik deze advertentie juist gebruiken om de vraag te stellen of iemand die niet zo gek ver van Doetinchem (s-Heerenberg) af woont de set niet voor mij zou willen aanpakken zodat ik deze later bij diegene op kan halen?
Ik hoop dat iemand zo goed zou willen zijn, en ik ben zeer bereid om via een drankwinkel of een notenwinkel of wat dan ook te rijden om er in ieder geval iets voor terug te kunnen doen.
Joram had deze set een paar maanden terug al aan mij aangeboden, maar omdat hij giga ver weg woont heb ik daar toen vanaf gezien.
Uiteraard wil ik de set nog steeds hebben, Joram heeft mij via PB getipt dat hij deze mee zou nemen naar Hengelo, dus uiteraard wil ik alsnog mijn slag slaan.
Nu komt het, het weekend van vrijdag 6 tm maandag 9 februari zit ik vast in Amsterdam voor mijn werk, ik werk daar vanuit een hotel.
(Zul je altijd zien dit soort dingen)
Dus wil ik deze advertentie juist gebruiken om de vraag te stellen of iemand die niet zo gek ver van Doetinchem (s-Heerenberg) af woont de set niet voor mij zou willen aanpakken zodat ik deze later bij diegene op kan halen?
Ik hoop dat iemand zo goed zou willen zijn, en ik ben zeer bereid om via een drankwinkel of een notenwinkel of wat dan ook te rijden om er in ieder geval iets voor terug te kunnen doen.
Re: Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Oh dat zou heel mooi zijn Olaf!
Re: Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Ermelo is dichterbij voor je, ik wil hem wel mee nemen en even voor je bewaren.
Overdragen in Weesp behoord ook tot de mogelijkheden.
Overdragen in Weesp behoord ook tot de mogelijkheden.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Dat zou ik bijzonder waarderen.
Dan gaan we dat onderling regelen zo.
Super bedankt daarvoor.
Dan gaan we dat onderling regelen zo.
Super bedankt daarvoor.
Re: Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Geen probleem.
Re: Audio Research SP6B & D90 voor+eindversterker set
Gereserveerd voor Olaf
