2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)
- pvanlingen
€40,- (2stuks)
Kunnen mee naar Breda.
€40,- (2stuks)
Kunnen mee naar Breda.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pvanlingen
Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)
2 x 22V 300VA trafo's zijn gereserveerd.
Paul.
Paul.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Ai, net te lang gewacht...
- pvanlingen
Ja, jammer Mario.
J.Stapelworm wil ze alle twee hebben.
Ik denk dat bij aan één trafo genoeg heeft.
Hij gaat ze n.l. gebruiken voor twee LM3886 printjes van Pjotr.
Misschien kun je hem vragen of hij er één af wil staan als jij ook genoeg hebt aan één exemplaar.
J.Stapelworm wil ze alle twee hebben.
Ik denk dat bij aan één trafo genoeg heeft.
Hij gaat ze n.l. gebruiken voor twee LM3886 printjes van Pjotr.
Misschien kun je hem vragen of hij er één af wil staan als jij ook genoeg hebt aan één exemplaar.
-
J.Stapelworm
PB gestuurd aan Mario en aan Paul
Ik zie dat er interesse is in ringkerntransformatoren. Ik heb er ook nog 3 liggen die weg mogen.
2 transformatoren van 2x22V 160VA (met 2 afzonderlijke secundaire wikkelingen).
1 transformator 2x24V 160VA (ook met 2 afzonderlijke secundaire wikkelingen).
Deze zijn ooit gebruikt geweest in een 6x60W versterker die ik gemaakt had voor een handelszaak. De versterker is 4 jaar in gebruik geweest. De zaak is gestopt, en ik heb de versterker teruggenomen. Gezien de versterker niet meer gebruikt werd, heb ik vorig jaar 2 van de 6 versterkers gebruikt ter vervanging van de originele (en onstabiele) eindversterkers in een Pioneer receiver uit de jaren '70.(De Pioneer receiver is waardevoller dan de versterker). De transformatoren zijn dus niet nieuw, maar in quasi nieuwstaat. Richtprijs €5 per stuk.Indien er interesse is neem ik deze mee naar Breda.
2 transformatoren van 2x22V 160VA (met 2 afzonderlijke secundaire wikkelingen).
1 transformator 2x24V 160VA (ook met 2 afzonderlijke secundaire wikkelingen).
Deze zijn ooit gebruikt geweest in een 6x60W versterker die ik gemaakt had voor een handelszaak. De versterker is 4 jaar in gebruik geweest. De zaak is gestopt, en ik heb de versterker teruggenomen. Gezien de versterker niet meer gebruikt werd, heb ik vorig jaar 2 van de 6 versterkers gebruikt ter vervanging van de originele (en onstabiele) eindversterkers in een Pioneer receiver uit de jaren '70.(De Pioneer receiver is waardevoller dan de versterker). De transformatoren zijn dus niet nieuw, maar in quasi nieuwstaat. Richtprijs €5 per stuk.Indien er interesse is neem ik deze mee naar Breda.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Goeie deal! Maar ik denk dat het wel zo netjes is om even een eigen advertentie te maken 
De 3 transformatoren zijn reeds gereserveerd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Vanavond bezorgde Joram me de trafo's van eQuanD, alsmede 2 andere trafo's van Paul. Die hebben hun bestemming dus bereikt.
Naast plannen voor (minimaal) een 8-kanaals versterker in de woonkamer heb ik ook nog eindtrapjes liggen voor een meetversterker, studiomonitoren en nog wat versterkers elders in de woning. Ik denk dat ik met dit pakketje trafo's wel een aardig eindje kom.
Bedankt mannen!
Naast plannen voor (minimaal) een 8-kanaals versterker in de woonkamer heb ik ook nog eindtrapjes liggen voor een meetversterker, studiomonitoren en nog wat versterkers elders in de woning. Ik denk dat ik met dit pakketje trafo's wel een aardig eindje kom.
Bedankt mannen!