2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door pvanlingen »

2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

€40,- (2stuks)

Kunnen mee naar Breda.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door pvanlingen »

2 x 22V 300VA trafo's zijn gereserveerd.
Paul.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door Marp »

Ai, net te lang gewacht...
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door pvanlingen »

Ja, jammer Mario.

J.Stapelworm wil ze alle twee hebben.
Ik denk dat bij aan één trafo genoeg heeft.
Hij gaat ze n.l. gebruiken voor twee LM3886 printjes van Pjotr.
Misschien kun je hem vragen of hij er één af wil staan als jij ook genoeg hebt aan één exemplaar.
J.Stapelworm
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 dec 2010, 22:02
Locatie: Boven

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door J.Stapelworm »

PB gestuurd aan Mario en aan Paul
eQuanD
Berichten: 145
Lid geworden op: do 24 mar 2011, 21:20

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door eQuanD »

Ik zie dat er interesse is in ringkerntransformatoren. Ik heb er ook nog 3 liggen die weg mogen. 

2 transformatoren van 2x22V 160VA (met 2 afzonderlijke secundaire wikkelingen).
1 transformator 2x24V 160VA (ook met 2 afzonderlijke secundaire wikkelingen).
Deze zijn ooit gebruikt geweest in een 6x60W versterker die ik gemaakt had voor een handelszaak. De versterker is 4 jaar in gebruik geweest. De zaak is gestopt, en ik heb de versterker teruggenomen.
6x60W Ampli.png
Gezien de versterker niet meer gebruikt werd, heb ik vorig jaar 2 van de 6 versterkers gebruikt ter vervanging van de originele (en onstabiele) eindversterkers in een Pioneer receiver uit de jaren '70.(De Pioneer receiver is waardevoller dan de versterker).
20180510_171659.jpg
De transformatoren zijn dus niet nieuw, maar in quasi nieuwstaat. Richtprijs €5 per stuk.Indien er interesse is neem ik deze mee naar Breda.
160VA ringkerntrafo.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door SARK »

Goeie deal! Maar ik denk dat het wel zo netjes is om even een eigen advertentie te maken :wink:
eQuanD
Berichten: 145
Lid geworden op: do 24 mar 2011, 21:20

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door eQuanD »

De 3 transformatoren zijn reeds gereserveerd.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 2 x Arabel ringkerntrafo 2 x 22V 300VA (nieuw)

Bericht door Marp »

Vanavond bezorgde Joram me de trafo's van eQuanD, alsmede 2 andere trafo's van Paul. Die hebben hun bestemming dus bereikt.

Naast plannen voor (minimaal) een 8-kanaals versterker in de woonkamer heb ik ook nog eindtrapjes liggen voor een meetversterker, studiomonitoren en nog wat versterkers elders in de woning. Ik denk dat ik met dit pakketje trafo's wel een aardig eindje kom.

Bedankt mannen!
Gesloten