Tip van de week: zeer betaalbare Phono Pre met top spec's
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Tip van de week: zeer betaalbare Phono Pre met top spec's
Precies wat ik zoek. Heb ‘m besteld, even niet op voorraad, 31-01 verwacht.
Goede tip
Goede tip
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Graag gedaan, op ASR reviews kom je nog veel meer zeer betaalbare juweeltjes op elk gebied. Zeker op DAC gebied.
Viel mij ook op.Pjotr schreef: ↑zo 26 jan 2025, 19:07Alleen geen opgave van de ingangscapaciteit, niet onbelangrijk voor een MM
Verder is een max gain van 66dB wel wat krapjes voor MC vandaag de dag. Maar verder voor dat geld top. Als je hem binnen hebt Barry, gelijk eens kijkje binnenin hoe dat zit? Toch nog wat te ZBA-en
![]()
Ik was even aan het zoeken welke afsluitwaardes er gekozen kunnen worden maar ook daar wordt niets over geroepen.
Heb erg mijn twijfels over hoe dit getest wordt.
Iets met gebrek aan kennis ofzo.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik denk niet dat je Amir een gebrek aan kennis moet toedichten. De metingen doet ie met een AP waar jij een natte droom van krijgt en volgens de juiste methode. Een AP kan gewoon een RIAA curve opwekken.
Hier wat meer plaatjes: https://www.hifistudio79.nl/product/fos ... no-preamp/
Staat iets van 47K MM en 100 ohm MC. Maar mijn Benz wilde toch graag het liefste 1K zien. Verder vind ik de aanduidingen voor de ingangsspanning verwarrend. Als dat het is, is het niet veel waard. Echt een vluggertje van Amir
Vandaag de dag moet zoiets 2V uit kunnen poepen bij nominale opgave van een element.
Staat iets van 47K MM en 100 ohm MC. Maar mijn Benz wilde toch graag het liefste 1K zien. Verder vind ik de aanduidingen voor de ingangsspanning verwarrend. Als dat het is, is het niet veel waard. Echt een vluggertje van Amir
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 26 jan 2025, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, echt een uitgebreide beschrijving en test is het niet.
En maar één afsluit weerstand is wel heel erg beperkt. bouw er dan geen MC ingang op als je die toch niet serieus neemt.
Oke het is niet duur maar re paar weerstanden zullen het niet echt snel duurder maken.
En maar één afsluit weerstand is wel heel erg beperkt. bouw er dan geen MC ingang op als je die toch niet serieus neemt.
Oke het is niet duur maar re paar weerstanden zullen het niet echt snel duurder maken.
Als hij weet wat er belangrijk is voor het testen van een phono pre dan zou hij dat nooit zo doen.
Dit kan je gewoon niet serieus nemen zo.
Gebrek aan kennis of interesse dus!
Heb jij dat hele uur uitgezeten?

Je kunt de 1e 20 min overslaan.Heb jij dat hele uur uitgezeten?![]()
En wat je dan overhoudt, kun je makkelijk horen onder het genot van een volle bak Knosti gereinigde platen.
Ze vergelijken een EAR, orgineel, met een EAR china clone, met een Klimo china clone. ( Beoordelen ze ook in deze volgorde
Binnenkort komt er nog een oordeel over een china clone transistor phono pre, voor minder geld, neem ik aan.
Ben benieuwd welke, want ik heb onlangs een China clone DUAL mm/mc phono pre aangeschaft. Met LME49720HA (upgrade) opamp er in. Ik ben er wel tevree mee.
Je kunt zo'n EAR ook zelf knutselen, toch?