https://www.destentor.nl/binnenland/san ... ~ae3906e1/
Okki Nokki
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Okki Nokki
Johan is er helaas niet meer, maar Okkie Nokki nog wel
https://www.destentor.nl/binnenland/san ... ~ae3906e1/
https://www.destentor.nl/binnenland/san ... ~ae3906e1/
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Okki Nokki
Kunnen we eens ophouden met links te plaatsen die achter een betaalmuur zitten? 
Re: Okki Nokki
Dan heb je te veel gelezen, de eerste maal was geen probleem hier.
Onderhand weten we nou toch wel hoe we het gros wèl kunnen inzien. Met bovenstaande link.
Ik ga het hele stuk van de site hier niet delen namelijk.
Onderhand weten we nou toch wel hoe we het gros wèl kunnen inzien. Met bovenstaande link.
Ik ga het hele stuk van de site hier niet delen namelijk.
Re: Okki Nokki
Da's prima, post die link dan meteen. Dooie linkjes hebben we weinig aan. Dat is nu zo'n beetje het gros inmiddels met die kranten linkjes.
Re: Okki Nokki
Ik vind Bezem wel een mooie naam voor deze dame aan het roer van.... Okki Nokki, een platenwasser....
Re: Okki Nokki
Linkjes zijn niet dood.
Ik heb hem gewoon kunnen lezen en ik ga niet alles meermalen bekijken om te checken of ie achter een betaalmuur zit.
Archive staat bij mij gewoon in de favorieten.
Ik heb hem gewoon kunnen lezen en ik ga niet alles meermalen bekijken om te checken of ie achter een betaalmuur zit.
Archive staat bij mij gewoon in de favorieten.
Re: Okki Nokki
Mooi dat ze het bedrijf op die manier op zich heeft genomen. Nu maar hopen dat Sanne er aan toe komt om zichzelf en het bedrijf verder te ontwikkelen, want als je in je eentje alles moet doen ben je best wel kwetsbaar en is verder ontwikkelen terwijl je handen zijn gebonden door dagelijkse operatie een uitdaging. Maar wel hulde voor haar dat ze productie weer terug heeft gebracht naar NL!
Re: Okki Nokki
Maar het zit niet standaard achter een betaalmuur. Alleen wanneer jij je vaker op die site begeeft.
Daarnaast zijn het welgeteld zeven toetsen vanaf je telefoon.
Naar de balk
Webadres kopiëren
Archive selecteren
Webadres plakken
Wen er maar aan, het wordt nog erger.
Daarnaast zijn het welgeteld zeven toetsen vanaf je telefoon.
Naar de balk
Webadres kopiëren
Archive selecteren
Webadres plakken
Wen er maar aan, het wordt nog erger.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Okki Nokki
Het probleem is dat de poster dat dan eerst moet archiveren en deze vaak niet in de gaten heeft dat het achter de "muur" zit. Dit probleem zie je vooral bij de kranten. Heb zelf een digitale abo bij het DVHN maar kan niet de berichten zien van de kranten behorende bij hetzelfde mediahuis. Vaak wacht ik met een bericht totdat het op een vrij platform staat en zo niet een kleine screenshot van de kop en een samenvatting.
Re: Okki Nokki
In dit geval kan je veel meer lezen dan een samenvatting.
Bij de Telegraaf kom je niet verder dan de titel, ook wanneer je slechts te veel artikelen gelezen hebg
Bij de Telegraaf kom je niet verder dan de titel, ook wanneer je slechts te veel artikelen gelezen hebg
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Okki Nokki
Ik registreer me niet bij de Telegraaf of de AD om 3 artikelen gratis te mogen lezen, dan loopt mijn mailbox vol met aanbiedingen. Probeer er met het FD daar nog steeds af te komen.....
Re: Okki Nokki
Cookies weggooien van de betreffende site werkt vaak, dan mag je er daarna weer drie lezen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Okki Nokki
Dat werkt al een eeuwigheid niet meer bij de kranten en tijdschriften van DPG Media. Wat aanvankelijk nog wel werkte, was dezelfde url gebruiken bij een andere krant van dezelfde uitgever, waar je dan ook weer 3 artikelen per maand mocht lezen. Maar ook dit trucje is helaas alweer jaren ondervangen.
Re: Okki Nokki
Werkt hier toch nog steeds, helpt wellicht als je de browser in private mode zet. Ik gebruik overigens ook standaard ghostery, adblock en een plugin die spoofing van de browser id string doet, zodat sites denken dat ik een andere browser en OS gebruik dan in werkelijkheid. Dat kan ook schelen natuurlijk.
