voor de liefhebber: vintage Technics set

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
C@roline
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 15 jul 2024, 11:49

voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door C@roline »

gezocht: een liefhebber die de vintage Technics set van mijn vader een goed thuis kan geven

De set is een jaar of 45 jaar en bestaat uit:
SU-8077K
SH-9038
M38 (cassette)
Het heeft wel onderhoud nodig.
20240612_162257.jpg

Gratis op te halen in Den Helder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door SARK »

Wat een gul gebaar (je hebt helemaal de moeite genomen om lid te worden!) en wat een prachtige set! Ik heb zelf deze versterker gehad in mijn jonge jaren ... ik weet nog precies hoe de schakelaars voelen (no pun intended).
Wieger61
Berichten: 1426
Lid geworden op: zo 07 jun 2015, 15:02
Locatie: Amsterdam

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door Wieger61 »

Ik zou hem met een zacht doekje en wat spiritus schoon maken voor een nieuwe foto.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door SARK »

Hij is gratis hè ... ik zou hem zo willen hebben met vetvlekken en al, deze set is zeker de moeite waard om zelf met wat schoonmaakmiddel en tlc op te knappen. Ik heb alleen geen ruimte en geen tijd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door ray5150 »

Het is ook handig als vermeld kan worden in welke plaats dit moois kan worden opgehaald.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door Olaf Analogue »

Vanmorgen stond in het gebruikers profiel nog "Den-Helder" als woonplaats vermeld, inmiddels is dit niet meer het geval.
Den-Helder is trouwens mijn geboorte plaats, maar tegenwoordig is het ver rijden.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door SARK »

Er staat nog steeds Den Helder als laatste regel in de advertentie toch :think:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Bericht door ray5150 »

Excuus, ik zal er overheen gekeken hebben. :oops:
Gesloten