gezocht: een liefhebber die de vintage Technics set van mijn vader een goed thuis kan geven
De set is een jaar of 45 jaar en bestaat uit:
SU-8077K
SH-9038
M38 (cassette)
Het heeft wel onderhoud nodig.
Gratis op te halen in Den Helder.
voor de liefhebber: vintage Technics set
voor de liefhebber: vintage Technics set
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Wat een gul gebaar (je hebt helemaal de moeite genomen om lid te worden!) en wat een prachtige set! Ik heb zelf deze versterker gehad in mijn jonge jaren ... ik weet nog precies hoe de schakelaars voelen (no pun intended).
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Ik zou hem met een zacht doekje en wat spiritus schoon maken voor een nieuwe foto.
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Hij is gratis hè ... ik zou hem zo willen hebben met vetvlekken en al, deze set is zeker de moeite waard om zelf met wat schoonmaakmiddel en tlc op te knappen. Ik heb alleen geen ruimte en geen tijd.
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Het is ook handig als vermeld kan worden in welke plaats dit moois kan worden opgehaald.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Vanmorgen stond in het gebruikers profiel nog "Den-Helder" als woonplaats vermeld, inmiddels is dit niet meer het geval.
Den-Helder is trouwens mijn geboorte plaats, maar tegenwoordig is het ver rijden.
Den-Helder is trouwens mijn geboorte plaats, maar tegenwoordig is het ver rijden.
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Er staat nog steeds Den Helder als laatste regel in de advertentie toch 
Re: voor de liefhebber: vintage Technics set
Excuus, ik zal er overheen gekeken hebben. 
