Pagina 1 van 1
MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 18:11
door beijert
Iemand bekend met het merk MAO?
Deze is uit 1996
Netjes gebouwd lijkt me
Re: MOA hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 18:26
door pappaleo
Is dat
hieraan gerelateerd?
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 18:29
door beijert

Sorry
Ik typ dat iedere keer weer opnieuw fout. Het is dus MAO

Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 18:40
door pappaleo
Komt het uit China?

Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 18:44
door beijert
Da's ook het enige wat ik vinden kon
Gelukkig is ie blauw.
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 21:22
door Pjotr
Ziet er wel uit dat het uit de tijd van de culturele revolutie komt i.i.g. Ook de kleur van het doosje heeft i.d.d. wel iets weg van een Chinees standaard kledingstuk uit die tijd. Wil je er serieus iets mee? Tegenwoordig komt er echt veel mooier spul uit China op dat gebied.
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 21:47
door beijert
Nee, dit is leuke vintage uit Nederland dus zolang het minstens zo goed klinkt als een ingebouwde versterker vind ik het prima.
Eventueel zou ik de ne5534 kunnen vervangen door bursons maar dan moet ik zeker weten dat het een verbetering oplevert. Want dat wordt dan slijpen in de behuizing.
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 21:50
door FR_Aad
Pjotr schreef: ↑di 16 jan 2024, 21:22
Ziet er wel uit dat het uit de tijd van de culturele revolutie komt i.i.g. Ook de kleur van het doosje heeft i.d.d. wel iets weg van een Chinees standaard kledingstuk uit die tijd. Wil je er serieus iets mee? Tegenwoordig komt er echt veel mooier spul uit China op dat gebied.

Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Geplaatst: di 16 jan 2024, 22:00
door Pjotr
Ja, had ik wel gezien. Het gaat om de symboliek: "Ontworpen en gebouwd door MAO"