MAO hoofdtelefoonversterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Ik typ dat iedere keer weer opnieuw fout. Het is dus MAO
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Ziet er wel uit dat het uit de tijd van de culturele revolutie komt i.i.g. Ook de kleur van het doosje heeft i.d.d. wel iets weg van een Chinees standaard kledingstuk uit die tijd. Wil je er serieus iets mee? Tegenwoordig komt er echt veel mooier spul uit China op dat gebied.
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Nee, dit is leuke vintage uit Nederland dus zolang het minstens zo goed klinkt als een ingebouwde versterker vind ik het prima.
Eventueel zou ik de ne5534 kunnen vervangen door bursons maar dan moet ik zeker weten dat het een verbetering oplevert. Want dat wordt dan slijpen in de behuizing.
Eventueel zou ik de ne5534 kunnen vervangen door bursons maar dan moet ik zeker weten dat het een verbetering oplevert. Want dat wordt dan slijpen in de behuizing.
Laatst gewijzigd door beijert op di 16 jan 2024, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Pjotr schreef: ↑di 16 jan 2024, 21:22Ziet er wel uit dat het uit de tijd van de culturele revolutie komt i.i.g. Ook de kleur van het doosje heeft i.d.d. wel iets weg van een Chinees standaard kledingstuk uit die tijd. Wil je er serieus iets mee? Tegenwoordig komt er echt veel mooier spul uit China op dat gebied.
Re: MAO hoofdtelefoonversterker
Ja, had ik wel gezien. Het gaat om de symboliek: "Ontworpen en gebouwd door MAO"
