Pagina 1 van 1

nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Geplaatst: wo 22 nov 2023, 18:40
door kpostma
Hallo mede hobbyisten,

ik ben kevin,30 jaar en kom uit gouda.
ben sinds zeer kort trots eigenaar van de rogers 7.0.
deze heb ik aan de denon AVC-A1SE staan welke een heerlijke versterker blijkt,en als cd speler heb ik staan de dcd 15150AR ,beide in de fraaie champagne kleur.
ook heb ik momenteel een 1560ar staan,welke ouder,maar merkbaar beter is. van versterker naar luidsprekers heb ik de stevige van den hul magnums liggen.

--
Mod: de rest van dit bericht is hier te vinden.

Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Geplaatst: wo 22 nov 2023, 21:41
door Marp
Gefeliciteerd met je aanwinst en welkom Kevin!

Voor het geval je een deel van je bericht mist: de vraag m.b.t. de Rogers heb ik ondergebracht in het luidsprekergedeelte.

Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Geplaatst: do 23 nov 2023, 1:39
door Henkjan
welkom Kevin

Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Geplaatst: do 23 nov 2023, 7:51
door Douwe84
welkom!